Change Director (m/v)
Mediahuis Limburg
Sittard, Limburg, NL
4 uur geleden

Introductie

Mediahuis Groep, het moederbedrijf van Mediahuis Limburg, is op zoek naar een fulltime Change Director voor het team Digitale Nieuwsmedia.

De standplaatsen zijn Antwerpen en Amsterdam. Ben jij een netwerker en vooral een strateeg die de lange-termijn doelstellingen van een ambitieus internationaal mediabedrijf kan vertalen in duidelijke acties en targets, dan is dit misschien de vacature die perfect bij je past.

Organisatie

Mediahuis heeft sinds haar oprichting in 2013 een sterk portfolio van nieuwsmedia en digitale merken opgebouwd. De Groep is door middel van overnames snel gegroeid en is een leidende mediaspeler in België, Nederland, Ierland en Noord-Ierland (VK).

Mediahuis boekt met meer dan 4.000 werknemers een jaaromzet van meer dan een miljard euro. De krantentitels, die meer dan 10 miljoen lezers dagelijks van nieuws voorzien, online en in print, omvatten : De Standaard, Het Nieuwsblad / De Gentenaar, Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg in België, NRC Handelsblad, De Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, De Limburger in Nederland, Irish Independent, Sunday Independent, Sunday World, Belfast Telegraph, Sunday Life in Ierland en Noord-Ierland.

Naast zijn nieuwsmerken exploiteert Mediahuis een aantal belangrijke digitale platformen in België, Nederland en Ierland, voornamelijk op de vastgoedmarkt, de banen- en recruteringsmarkt en de automarkt.

In België is de groep ook actief in de radio- en televisiesector.

Functie

Je bent een sterke netwerker die zich kan inleven in de verschillende niveaus van een internationaal bedrijf. Je kan goed en kritisch luisteren en op basis van de verkregen informatie een eigen mening formuleren.

Je denkt strategisch, maar ontwikkelt realistische visies en targets op basis van ervaring en data. Hierdoor word je strategie effectief gedragen door je teamleden én de volledige organisatie.

Je rol eindigt niet bij het opzetten van de strategie; je bepaalt eveneens de prioriteiten en volgt het realiseren van de targets nauwgezet op.

Functie-eisen

Je beschikt over een afgeronde masteropleiding en minstens 10 jaar ervaring binnen een B2B-, B2C- of digital news-omgeving.

Naargelang je achtergrond heb je expertise op het vlak van : conversie, retentie, customer journeys, marketing automation, digitale transformatie, ervaring met ad-stack, advertising sales en digital advertising strategy.

Tenslotte ben je sterk in Engels en Nederlands.

Aanbod

  • Een boeiende en verantwoordelijke job met veel ruimte voor eigen initiatief;
  • Een team met een duidelijke visie en heldere doelstellingen;
  • Toegang tot De Academie, de binnenhuis-universiteit van Mediahuis;
  • Mogelijkheden voor interne mobiliteit;
  • Een aantrekkelijk salarispakket en een reeks bijhorende voordelen;
  • Een visitekaartje van een Top 10 werkgever in België en Nederland.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier