Gratis WFT halen en vervolgens aan de slag als Zorgadviseur? Lees dan verder
Timing
EMMEN, NL
4 uur geleden
  • Combined Shape StandplaatsEMMEN
  • Combined Shape Aantal uren per week32 uur
  • Rectangle Vacaturenummer10AV048641
  • Rectangle OpleidingsniveauMBO
  • Rectangle DienstverbandTijdelijk met zicht op vast
  • Combined Shape WerktijdenAnders
  • De Zilveren Kruis (ZK) biedt verzekeringsproducten op het gebied van zorg en streeft ernaar om klanten optimaal te kunnen voorzien van service en advies.

    Jij bent hierin de onmisbare schakel. Als klantenservice medewerker bij ZK krijg je te maken met verschillende binnenkomende vragen omtrent zorgverzekeringspakketten, polisvoorwaarden, vergoedingen en betalingen.

    Naast service bied jij klanten ook advies. Je inventariseert de wensen en behoeften van de klant en weet dit te vertalen naar het juiste antwoord, de juiste producten of juiste diensten van ZK.

    Met jouw oog voor commerciële kansen merk je tijdens een telefoongesprek al snel welke mogelijkheden je kan presenteren die goed bij de klant past.

    Ben jij communicatief sterk en heb je oog voor commerciële kansen? Dan is deze vacature zeker iets voor jou!

    De training start op 1 of 8 juli

    Wij vragen van jou :

  • Je beschikt over mbo werk- en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, in woord en geschrift;
  • Je bent in staat om snel met computersystemen te werken;
  • Telefonische verkoopvaardigheden;
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • De openingstijden zijn van maandag t / m vrijdag van 08 : 00 tot 21 : 00 uur en zaterdag van 10 : 00 tot 14 : 00 uur;
  • Je bent volledig beschikbaar op 29, 30 en 31 december (verplichte werkdagen).
  • Wij bieden jou :

  • Een basissalaris van € 10,07 bruto per uur (exclusief 150% weekendtoeslag);
  • Extra beloning voor werken in de laatste week van december;
  • Doorbetaalde communicatie- en producttraining en WFT Zorg;
  • Reiskosten vergoeding;
  • Vrijheid om naast de voorwaarden je eigen rooster in te delen naar wens (parttime of fulltime);
  • Doorstroom- en doorgroeimogelijkheden (teamleider / coach);
  • Persoonlijke ontwikkeling;
  • Leuke incentives, zoals : teamuitjes en Bol.com bonnen;
  • Goede training en werkervaring dat goed op je cv zal staan;
  • Waardering voor je diensten.
  • Waar ga je werken?

    Dit contactcenter is een van de grootste aanbieders op het gebied van klantcontact afhandeling en is het langstbestaande contact center in Nederland.

    Zij hebben o.a. banken, telefoon- / internetproviders,grote (zorg)verzekeringsmaatschappijen, energieleveranciers en A-consumentenmerken als klant, waar jij voor komt te werken.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier