Facility Manager
Van Wijnen
Baarn, Utrecht
1 uur geleden

Dit vind je leuk om te doen :

  • Bij een volwassen bedrijf de facility van het hoofdkantoor verder vormgeven, opbouwen en naar een hoger niveau tillen;
  • Je voor het hoofdkantoor in Baarn buigen over vraagstukken op het gebied van hospitality, schoonmaak, security en gebouwbeheer;
  • Begeleiden van de verbouwing en herinrichting van het hoofdkantoor;
  • De mogelijkheden onderzoeken om bepaalde facilitaire zaken landelijk te organiseren, zoals bijvoorbeeld bedrijfskleding, zonder daarbij afbreuk te doen aan de identiteit van de 25 regionale vestigingen;
  • Werken in een platte organisatie met korte lijntjes en directe communicatie.
  • Hier voel jij je thuis :

    Welkom bij Van Wijnen! Al meer dan 100 jaar zijn wij actief in de bouw. Samen met 2150 collega’s en 25 vestigingen zorgen wij voor de ontwikkeling, de realisatie en het beheer van nieuwbouw-, renovatie- en transformatieprojecten.

    Daarbij bouwen wij niet alleen meer woningen, maar dragen we ook bij aan de domeinen zorgen, werken, leren en recreëren.

    We bouwen op de traditionele manier, maar zoeken ook voortdurend naar manieren om te innoveren en als bedrijf nóg toekomstbestendiger te worden.

    Een mooi voorbeeld van innovatie, industrialisatie en digitalisering binnen Van Wijnen is onze duurzame Fijn Wonen woningfabriek.

    Ons hoofdkantoor in Baarn wordt in deze functie jouw thuisbasis. Hier hebben wij op dit moment nog geen facility afdeling.

    Aan jou de uitnodiging om deze bij ons op te komen zetten!

    Hier herken jij jezelf in :

  • Je hebt als young professional een aantal jaar ervaring als zelfstandig Facility Manager en bent op zoek naar een tweede of derde stap in je carrière;
  • Je kan naast operationeel ook op tactisch en strategisch niveau schakelen;
  • Je bent communicatief vaardig en maakt makkelijk contact met alle lagen die in een organisatie voorkomen;
  • Bij voorkeur heb je werkervaring in een dienstverlenende organisatie met meerdere vestigingen;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je beschikt over een diploma in de richting van facility management, hospitality management of aanverwant op minimaal HBO niveau.
  • Dit zoek jij verder in een baan :

  • Je wil graag werken bij het mooiste bouwbedrijf van Nederland;
  • Een goed salaris;
  • Fijne collega’s om je heen;
  • Je valt onder een bedrijfseigen cao-regeling met koppeling aan de bouwnijverheid, wat betekent 26 verlofdagen plus 11 extra ADV dagen;
  • Een solide pensioenregeling;
  • Goede balans tussen werk en privé door flexibele werktijden en hybride werken;
  • Een smartphone of laptop van Van Wijnen;
  • Een leaseauto;
  • Een collectieve zorgverzekering waarbij Van Wijnen (een deel van) je aanvullende zorgverzekering voor haar rekening neemt;
  • Volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden, onder meer via ons eigen Van Wijnen College;
  • Een bedrijf met 25 vestigingen door heel Nederland, waardoor je de positieve kanten van het werken bij een groot bedrijf ervaart en je tegelijkertijd geniet van het familiegevoel op je eigen vestiging.
  • Kom je een kop koffie drinken?

    De koffie staat klaar : wanneer kom je langs? Reageer op deze vacature via onderstaand formulier. Heb je vragen? Neem contact op met Tessa Wouters, HR Recruiter, via t.wouters vanwijnen.nl.

    AddThis Sharing ButtonsShare to E-mailEmailE-mailShare to WhatsAppWhatsAppWhatsAppShare to LinkedInLinkedInLinkedInShare to FacebookFacebookFacebook

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier