Helpdeskmedewerker grafische sector
MF Uitzendbureau
WESTERBROEK
3 dagen geleden

Over de functie

Interesseert de grafische branche jou? Ben jij in staat om klantvragen te beantwoorden en net even dat stapje harder te lopen voor de klant?

Zie jij kansen en weet jij deze te benutten met jouw vlotte babbel? Met jouw commerciële vaardigheden zie jij kansen en help jij de klant met haar vragen over onder anderen de orders.

Per direct zijn wij op zoek naar een helpdeskmedewerker in de grafische branche.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Om 09.00 uur start jij je werkdag met een kop koffie aan je bureau. 24 ongelezen mailtjes staan er in jouw inbox. Al deze mailtjes beantwoord jij één voor één.

In veel van deze mailtjes hebben klanten vragen over de offertes, staat van hun bestelling- of vragen ze naar informatie over de beste productkeuzes.

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, waardoor jij ervoor moet zorgen dat specifieke vragen terecht komen bij de juiste afdelingen.

Tijdens het beantwoorden van deze mails word je gebeld door (potentiële) klanten. Daarnaast krijg je ook nog eens vragen binnen via de chat.

Via deze verscheidenen communicatiekanalen begeleid jij de klant door het bestelproces.

Om 12.30 uur is het tijd voor de uitgebreid goed verzorgde lunch. Jouw boterhammen hoef jij niet zelf te smeren, aangezien de kantine goed gevuld is met vers belegde broodjes en sapjes.

Na de lunch ga jij bezig met het behandelen van de offerte-aanvragen, help jij opnieuw klanten via telefoon en chat- en zorg je ervoor dat de malbox aan het eind van de werkdag leeg is.

Weer een aantal klanten erg blij gemaakt!

Over het bedrijf

Onze klant bedient 400.000 klanten in Nederland en België, op het gebied van drukwerk. De klant is verdeeld in drie verschillende drukwerksites, door drie verschillende merken.

Samen vormt het één overkoepelende organisatie, waar jij het verschil kan maken!

De organisatie helpt merken te versterken- en deze letterlijk- en figuurlijk op de kaart te zetten. Deze merken (op het gebied van drukwerk) krijgen een podium, en klanten worden echte fans!

Feitjes over de klant :

  • Meer dan 150 medewerkers;
  • Meer dan 350.000 klanten;
  • Meer dan 35.000 m2 drukwerk.
  • Om te reageren op deze vacature is het uitsluitend toegestaan om via de eigen kanalen van MF Uitzendbureau te solliciteren-

    of een mail te sturen naar hoogezand mf.nl

    Jij beschikt over :

  • Ervaring- en / of affiniteit met klantenservice- / helpdesk-werkzaamheden;
  • Uitstekende verkooptechnieken;
  • Stressbestendigheid;
  • Zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Sterke commerciële vaardigheden;
  • Minimaal mbo 3 werk- en denkniveau.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier