Training Coördinator
lepaya
Amsterdam, Netherlands
4 dagen geleden

Welkom bij Lepaya

Onze missie is : ervoor zorgen dat professionals wereldwijd effectiever zijn in hun werk én meer geluk ervaren in het leven.

Wist je dat 85% van je effectiviteit in werk wordt bepaald door PowerSkills? Om onze missie te bereiken, bieden we PowerSkills-trainingen aan met grote impact.

Ons trainingsplatform biedt ontwikkeling aan professionals met behulp van moderne tools : online waar dat kan, offline of F2F waar dit meer impact heeft.

Waarom hebben we jou nodig?

Ons aantal trainingsprogramma’s en daarmee het aantal learners dat deelneemt aan onze programma’s groeit exponentieel, dus zijn we op zoek naar een Training Coördinator die het in zich om zowel onze trainingsprogramma’s te plannen als onze learners te supporten in aanloop naar en gedurende hun trainingsprogramma’s.

In deze rol plan je trainingsprogramma’s in met onze freelance trainers en acteurs voor onze Customer Onboarding Specialisten.

Daarnaast beantwoord je vragen van learners van onze trainingsprogramma’s en voer je vragen m.b.t. wijzigingen in bijvoorbeeld deelnemers door in onze systemen.

Je bent flexibel, detailgericht en on-top-of things en zorgt er zo voor dat wijzigingen snel doorgevoerd zijn, vragen van learners adequaat beantwoord worden en dat we zo snel mogelijk een planning voor de trainingsprogramma’s aan de klant voor kunnen stellen.

Je plant de virtuele meetings voor onze virtuele trainingssessies in MS Teams en Zoom en je werkt samen met onze andere Training Coördinator en zorgt er samen voor dat wijzigingen in ons Lepaya learning platform goed doorgevoerd worden.

Iets specifieker, wat verwachten we van je in de komende 6-12 maanden?

  • Je verbaast onze Customer Onboarding Specialisten en onze klanten met het super snel plannen van trainingen;
  • Onze trainers en acteurs weten jou goed te vinden bij vragen over de planning van hun trainingen en vinden het prettig met je samen te werken;
  • Je voelt je als een vis in het water om alle deelnemers snel en persoonlijk te antwoorden;
  • Je voert deelnemers wijzigingen in programma’s door;
  • Je kan goed omgaan met veranderende systemen en weet daardoor onze learners nog sneller van dienst te zijn;
  • Je zorgt ervoor dat alle meetings voor virtuele trainingen goed gepland zijn en externe locaties geboekt zijn voor face-to-face trainingen.

    Requirements

    Waarom pas je goed bij Lepaya, en specifiek in deze rol?

  • Je bent flexibel ingesteld en kan orde scheppen in je gevarieerde werkzaamheden in een groeiend bedrijf;
  • Je bent servicegericht en kan op een leuke en persoonlijke manier mensen helpen;
  • Je hebt een oog voor detail, je gaat secuur te werk en hebt je administratie altijd op orde;
  • Je krijgt energie van meerdere ballen tegelijk in de lucht houden en houdt ervan om snel te schakelen met andere stakeholders;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
  • Je bent op zoek naar een part time of full time rol in een dynamische omgeving.

    We vinden capaciteiten belangrijker dan formele ervaring, maar wat zien we in ieder geval graag op je CV terug?

  • Je hebt een achtergrond als personal assistant, hebt ervaring met klantenservice, je hebt aan de operationele kant van event- en / of hospitality management gewerkt of een vergelijkbare achtergrond;
  • Je hebt beschikt over HBO denkniveau.

    En natuurlijk, naast de uitdaging die we bieden, waarom is het zo geweldig om voor Lepaya te werken?

  • Lepaya groeit razendsnel; dit biedt interessante persoonlijke groei- en carrièremogelijkheden;
  • Je komt terecht in een inspirerende en dynamische omgeving;
  • We bieden een aantrekkelijk voorwaardenpakket;
  • Deelname aan het Lepaya Work-To-Live schema bestaande uit onbeperkte vakantiedagen & een gratis vrijdag vrij om de week.

    Nog even over Lepaya

    Begin 2018 zijn we opgericht. Het succes van onze aanpak wordt aangetoond door ons snel groeiende klantenbestand - bestaande uit de meest innovatieve and fast-growing scale ups zoals Bynder en Picnic, maar ook de wereldwijde corporates zoals ING, Just Eat Takeaway, Dell en L’Oréal.

    We zijn momenteel volledig gefocust op snelle groei en internationale expansie, ondersteund door een recente Serie A investering van €5 mln.

    Dit maakt het perfecte tijdstip om in te stappen. Als Customer onboarding specialist heb je de mogelijkheid om in een dynamische en ondernemende omgeving te gaan werken, waar je een centrale rol zal spelen in het bereiken van onze ambitieuze groeiplannen.

    Even aandacht voor diversiteit : binnen Lepaya is alles wat we vragen een beetje respect. Voor ons maakt het niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft, hoe oud je bent, hoe je eruit ziet of wie je lief hebt.

    Wij geloven dat verschillende perspectieven en achtergronden onze denkkracht alleen maar zal versterken. Onze passie is om een sterke cultuur te bouwen met respect voor elkaar en ieders unieke ervaringen, achtergronden, perspectieven en vaardigheden.

    Join us, want er is ook voor jou een plek bij ons!

    Interesse?

    Ben jij op zoek naar een uitdaging met veel verantwoordelijkheid en leermogelijkheden? Wil je deel uitmaken van een leuk internationaal team?

    Wil je meewerken aan een innovatieve oplossing voor leren en ontwikkelen? Neem nu contact met ons op! Daarna zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen voor een eerste gesprek met onze Talentmanager.

    Daarna zullen nog 3 rondes volgen, maar we proberen de procedure in 3 tot 4 weken af te ronden.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier