Assistent Accountant
Talect
Loenen aan de Vecht, NL
4 dagen geleden

Bedrijfsomschrijving

Je gaat werken bij een goedlopendbelastingadvieskantoor met een mooi pand midden in het centrum vanLoenen aan de Vecht. Het bedrijf biedt een compleet dienstenpakketop administratief en fiscaal gebied, maar ook bedrijfsadvisering,automatisering en salarisadministratie.

Ze zorgen dagelijks voortevreden MKB-klanten.

De organisatie heeft een hogebetrokkenheid, klantgerichtheid en een efficiënte werkwijze,waarmee zij de resultaten bereiken.

De speerpunten zijnflexibiliteit, snelheid en het inspelen op de behoeften van deklant. Met deze speerpunten weten zij een mooie klantenportefeuilleaan zich te binden.

De sfeer op kantoor isinformeel en gezellig, maar ook professioneel. De lijnen zijn korten iedereen is gedreven en collegiaal.

Functieomschrijving

Ruime ervaring met het zelfstandig samenstellen vanjaarrekeningen? Start dan als Assistent Accountant in Loenen aan deVecht! Verdien tot € 4.

500,-! Info? Bel06-30384742.

Alservaren assistent accountant van dit administratie- enbelastingadvies kantoor ondersteun jij de klanten in al hunfinanciële en fiscale processen.

Als zelfstandige en betrokkenconsulent ben jij bezig met het samenstellen van jaarrekeningen,het verzorgen van de belastingaangiften, het opstellen vanfinanciële rapportages en voorlopige cijfers.

Daarnaast ondersteunje jouw eigen klantenportefeuille met uiteenlopendeadviesopdrachten. Jij signaleert de behoeften van de klant én dievan de afdeling waar je werkt.

De MKB-klanten hoeven zich nooitmeer zorgen te maken over de cijfers mede door jouwklantgerichtheid en financiële expertise.

Functie-eisen

Voorde rol van Assistent Accountant zijn we op zoek naar een ervarenprofessional met oog voor detail. Je bent een ambitieuzedienstverlener.

Je werkt goed zelfstandig, maar ook graag in eenhecht team. Je hebt er dan ook geen moeite mee om hulp te vragenaan collega’s.

Snel schakelen tussen diverse werkzaamheden enverschillende klanten is voor jou geen probleem! Je bententhousiast, sociaal, secuur én flexibel.

Daarnaast hebjij :

  • een afgerondehbo-opleiding in de richting van hoger economisch en administratiefonderwijs of accountancy;
  • ruime ervaring (5 -10 jaar) in het zelfstandig samenstellen vanjaarrekeningen;
  • kennis en inzicht inadministratieve processen, cijfermatige informatie en fiscaleaangiften (IB en VPB);
  • affiniteit metadministratieve- en fiscale software zoalsUnit4;
  • een rijbewijs. Het zou zonde zijn alsjouw auto van de zaak op de oprit blijftstaan!
  • Arbeidsvoorwaarden

    Je gaat werken vanuit een mooi pand in Loenen aan deVecht. Het gedreven team bestaat uit elf collega’s. Deze collega’sdelen ook graag hun kennis met jou.

    Verder krijgjij

  • Een salaris van €2.750,-tot €4.500,-;
  • Een bepaalde tijd contract metuitzicht op onbepaalde tijd;
  • Goedepensioenregeling (Alexander vertelt je graagmeer);
  • Ruimte voor ontwikkeling door te lerenvan ervaren collega’s enopleidingsmogelijkheden;
  • Flexibel werken : Deene dag op kantoor en de andere dag bij eenklant;
  • Auto van dezaak.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier