Medewerker backoffice Wmo/Jeugd
Langhenkel-Talenter
Utrecht, Utrecht
49 minuuten geleden
source : nationale vacaturebank

Backoffice medewerker Wmo / Jeugd, wij zijn op zoek naar jou! Ben jij die persoon die goed is met cijfers, ben jij punctueel en administratief onderlegd?

Dan ben jij mogelijk een goede match op onze vacature. Wij zijn namelijk op zoek naar administratief medewerkers die gemeentelijke ervaring hebben en ervan houden verschillende opdrachten uit te voeren en bij verschillende opdrachtgevers willen werken! Ben jij onze match? Lees dan snel verder!

Wie zijn wij

Kies je voor Langhenkel-Talenter dan kies je voor een organisatie die op een betrokken, persoonlijke en ontwikkelingsgerichte manier werkt met én voor jou.

Wij mogen ons het grootste specialistische project- en adviesbureau binnen het sociaal domein noemen. Dit betekent dat wij een groot netwerk van opdrachtgevers hebben waardoor wij veel opdrachten binnen het sociaal domein, ruimtelijk domein en bedrijfsvoering bieden.

Van junior tot senior kan je bij Langhenkel-Talenter terecht om van betekenis te zijn binnen onze organisatie, maar vooral het Nederland van morgen.

Met onze eigen Langhenkel-Talenter Academie bieden we traineeships, opleidingen en cursussen aan. Hiermee kunnen we jonge starters opleiden, medior professionals in hun kennis opfrissen of helpen bij een carrièreswitch en doorgewinterde senioren houden we op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen.

Zo zijn wij van betekenis, voor de mens en maatschappij en voor jou als collega.

Wat ga jij doen

In veel gemeentes voeren klantregisseurs en gezinscoaches de Wmo, Jeugdwet en de Participatiewet uit. De Zorgadministratie / backoffice zorgt voor de administratieve ondersteuning van de klantregisseurs en gezinscoaches van de Jeugdwet en de Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning).

De taken die jij op je neemt als medewerker backoffice Wmo / Jeugd zijn :

  • Je verwerkt maatwerkvoorzieningen en je stelt beschikkingen op;
  • Je beantwoordt telefonische vragen van consulenten en zorgleveranciers;
  • Je verzorgt het berichtenverkeer met de verschillende instanties;
  • Je verwerkt mutaties in het administratief systeem en verzorgt de afhandeling;
  • Je informeert aanvragers, instanties en de dorpsteams over voorzieningen en financiële gegevens;
  • Je signaleert knelpunten en draagt verbeterpunten aan Je toetst en voert regelingen uit zoals Gehandicaptenparkeerkaarten en de Peuterregeling.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier