Internship - Customer Experience
Lagunitas Brewing Company
Leiden, NL
6 dagen geleden

Business : HNL Commerce Where : Leiden, NL Working in : General Management Doing : Other Support Contract : Fixed Term Closing Date : 01 September 2022

Internship Customer Experience Out of Home - September 2022

Ben jij een geboren organisator? Heeft stress op jou geen invloed? Zie jij jezelf al meehelpen aan het optimaliseren van de klantreis van onze horecaklanten?

Dan is deze stage wat voor jou!

HEINEKEN zoekt joú!

Iedere dag werken wij met trots aan onze toffe producten die jij zeker al eens in je hand hebt gehad op een feestje, tijdens een werk meeting of thuis op de bank.

HEINEKEN is namelijk veel meer dan alleen bier. Wat dacht je van merken als Brand, Heineken 0.0, Amstel Radler en Birra Moretti.

Wij werken actief aan het creëren van een fijne werkomgeving waar iedereen zich gerespecteerd voelt en gelijke kansen heeft.

Jouw persoonlijkheid, kennis en competenties vormen het succes van onze organisatie.

De stage

  • Je bent onderdeel van het customer Experience binnen Out of Home. Dit team streeft ernaar elk afzonderlijk klantcontactpunt te optimaliseren om de tevredenheid van onze horecaklanten te verbeteren;
  • dit betekent dat klanttevredenheid voor ons hét uitgangspunt is. Een van de belangrijkste statistieken om de klanttevredenheid te meten, is de Net Promotor Score (NPS).

    Tijdens je stageperiode ben je medeverantwoordelijk voor het verbeteren van onze klantreis, op basis van de feedback die we ontvangen uit NPS.

    Je helpt bij het onderzoeken wat mogelijke pijnpunten zijn en gaat zelf met een multifunctioneel team aan de slag om deze pijnpunten aan te pakken.

  • Je helpt ons via klant- en data-analyse erachter te komen wat er écht speelt bij onze horecaklanten
  • Je zorgt ervoor dat ons NPS programma up-to-date is
  • Je helpt ons op een slimme manier de respons te verhogen
  • Je bent eindverantwoordelijke voor de organisatie van onze driewekelijkse review, waarin we bijna 200 collegas informeren over de lopende verbetertrajecten in de customer journey.
  • Hoe zorg jij ervoor dat we met verschillende sprekers een vlekkeloze presentatie geven?

    Tijdens je stage krijg je de ruimte om HEINEKEN als bedrijf te leren kennen, ook buiten jouw afdeling en HEINEKEN. We geven jou het vertrouwen en de vrijheid, zodat je als een echte ondernemer te werk kunt gaan.

    We halen de buitenwereld graag naar binnen en daarom omarmen wij nieuwe, frisse ideeën met enthousiasme. Uiteraard altijd met de begeleiding die voor jou passend is.

    De afdeling

    Bij Customer Experience brouwen we een bruisende klantbeleving. Alles draait bij ons om het creëren van klantwaarde en om dit te bereiken luisteren we naar onze klanten en zetten we dit om in concrete actieplannen om onze klanten nog beter te bedienen en nog loyaler te maken aan ons mooie bedrijf.

    We werken agile en zoveel mogelijk in een netwerkorganisatie.

    Onze klanten brengen ons telkens nieuwe uitdagingen en dat maakt het ook een enorm dynamische werkomgeving.

    De arbeidsvoorwaarden

  • Jouw startdatum is 1 september 2022
  • De stage is fulltime (in overleg is ook 4 dagen in de week mogelijk)
  • De duur van de stage is 5 of 6 maanden (dit gaat in overleg met je stagebegeleider)
  • Je staat ingeschreven bij een onderwijsinstelling
  • Het is een meewerkstage
  • Jouw standplaats is Leiden
  • Je ontvang een stagevergoeding van 500 (HBO / WO)
  • Je geniet van 2 vakantiedagen per maand (o.b.v. fulltime)
  • Als je geen ov-studentenproduct hebt, worden jouw kosten voor woon-werkverkeer volledig vergoed
  • De start van jouw stage

    Samen met een diverse groep stagiairs van verschillende afdelingen zul jij aan jouw stage bij HEINEKEN beginnen. Samen worden jullie wegwijs gemaakt in de organisatie.

    Verder kun je samen met je mede stagiair(e)s leuke activiteiten organiseren.

    De unieke jij!

    Wij vinden dat iedereen unieke talenten heeft en zijn daarom op zoek naar jou!

  • Je doet een HBO of WO studie en bevind je in de eindfase van je studie
  • Je vindt het leuk om je in vraagstukken vast te bijten en de onderste steen boven te halen
  • Je bent handig met analyses en data en weet deze samen te vertalen naar actieplannen
  • Je bent niet bang fouten te maken en initiatief te nemen.
  • Je hebt affiniteit met horeca; werkervaring in de horeca is een pre.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier