Invoicing Administrator
Bureau Veritas Group
Utrecht, Netherlands
4 dagen geleden

Invoicing Administrator

Location :

Amersfoort, Utrecht, NL

Type of contract : Permanent Posting date : 04-May-2022 Job offer reference : 129272

Wij zoeken momenteel een

INVOICING ADMINISTRATOR

Wie zijn wij?

Wij zijn Bureau Veritas - een internationale marktleider in Testing, Inspection en Certification. Bureau Veritas missie is Shaping a world of Trust en wij zetten ons hiervoor in meer dan 140 landen met ruim 75.000 professionals.

Wat doet de afdeling Shop Inspection?

Bij de afdeling Shop Inspection van Bureau Veritas draait alles om inspecties. Inspecties die uiteen kunnen lopen van het inspecteren van een klein onderdeeltje tot hele pakketten van materialen en zelfs tot complete installaties.

Al die onderdelen en materialen hebben één ding gemeen : ze zijn bestemd zijn voor grote bouwprojecten in de Olie&Gas- en zware industrie.

Om de veiligheid en kwaliteit te waarborgen moeten alle bestelde onderdelen en materialen eerst ter plekke geïnspecteerd worden voordat ze worden uitgeleverd.

Dat wordt een shop inspectie genoemd. Dagelijks voeren de inspecteurs van Bureau Veritas wereldwijd een groot aantal shop inspecties uit bij lokale fabrikanten.

En wereldwijd is in dit geval echt wereldwijd. Want wat of waar er ook wordt geproduceerd, fabrikanten moeten kunnen aantonen dat hun materiaal voldoet aan de overeengekomen kwaliteit, zoals beschreven in procedures, inkooporders en specificaties.

Daarmee zijn we de ogen en de oren van de klant tijdens de fabricage bij de leverancier.

Wat ga je doen?

Als Invoicing Administrator ben je verantwoordelijk voor het opvolgen en uitvoeren van het gehele financiële proces. Je bent de spil en ondersteuning tussen de operations en de financiele gezondheid van de afdeling.

Concreet houdt dat -onder andere- in dat je dagelijks bezig bent met de facturatie en het debiteurenbeheer van de afdeling Shop Inspections.

Hierbij werk je nauw samen met je andere collegas in beide landen om te zorgen dat de processen vlekkeloos verlopen.

Een greep uit jouw takenpakket :

  • Het vergaren van informatie t.b.v. de financieel administratieve processen;
  • Het maken van inkooporders;
  • Het controleren van uren van flexibele en vaste krachten t.b.v. goede facturatie;
  • Het maken van facturen voor zowel Nederland als de United Kingdom;
  • Zorgdragen dat de facturen ook betaald worden dmv debiteurenbeheer;
  • Het behalen van deadlines en targets voor beide entiteiten.
  • Jouw werkdag?

    Is voor een deel op kantoor in Amersfoort (als dat straks weer is toegestaan) en voor een deel vanuit huis. Hierbij kun je uitgaan van 2 dagen op kantoor en 3 dagen vanuit huis.

    Je werkt binnen een informeel en jong team (totaal 6 medewerkers), waar collegialiteit en een fijne werksfeer belangrijk is.

    Wie ben jij?

  • Je hebt bij voorkeur in het bezit van een diploma of diplomas gericht op financiële administratie en enkele jaren ervaring met (financiële) administratie.
  • Je bent nauwkeurig en kunt goed prioriteiten stellen.
  • Je bent klant- en servicegericht;
  • Uitstekende beheersing van zowel de Engelse en Nederlandse taal, gesproken en geschreven;
  • Je werkt graag met Windowsapplicaties (MS-Office en MS-Excel);
  • Je bent stressbestendig en je denkt oplossingsgericht;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je woont op een redelijke reisafstand van Amersfoort.
  • Wat bieden wij?

    Wij bieden jou een veelzijdige en afwisselende functie in een uitdagende omgeving. Je komt terecht in een informeel team en in een omgeving die kansen biedt voor de toekomst. Daarnaast krijg je :

  • Een uitdagende functie in een organisatie waar je kunt leren en groeien;
  • De kans een impact te maken in Shaping a World of Trust bij een organisatie met een waardevolle missie;
  • Goede compensatie dat matcht met jouw ervaring, waar een jaarlijkse bonus van max. 8%, afhankelijk van persoonlijke- en bedrijfsdoelstellingen, onderdeel van is;
  • Laptop wordt ter beschikking gesteld;
  • 27,5 vakantiedagen .
  • Kom jij een steentje bijdragen aan een veilige, betrouwbare wereld? Dan ontvangen we graag jouw motivatie en CV via de apply knop.

    Als je nog vragen hebt kun je bellen met onze Recruiter Shira Ibrahim via 06 53 95 91 89.

    READY TO LEAVE YOUR MARK IN A SMARTER SOCIETY?

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier