Jouw functie in één zin :
Als Employee Credit Control draag je zorg voor Accounts Receivable processen in de breedste zin van het woord, conform concernrichtlijnen, wet- en regelgeving, vastgestelde procedures, werkafspraken en het financieel beleid van DPD (Nederland) B.V.
Wat betekent dat in de praktijk?
Je richt je op het minimaliseren van het vervallen debiteurensaldo, het afdekken van risico’s ten aanzien van (potentiële) relaties van DPD en op het juist, tijdig, volledig en kwalitatief factureren en incasseren van alle diensten en producten van DPD (Nederland) B.V.
Je levert een proactieve bijdrage aan de implementatie van creditmanagement waarbij je, samen met klanten en collega’s, zorgdraagt voor een snelle ontvangst van betalingen op openstaande verkoopfacturen.
Door jouw goede communicatie weet je klanten en collega’s te bewegen tot snelle actie!
Wat neem jij mee?
Daarnaast ben je accuraat, vasthoudend, oplossingsgericht, cijfermatig onderlegd en communicatief sterk.
Wie worden je (directe) collega’s?
Het team bestaat uit 3 personen die het werk verdelen. Het werk is in onderhoud door de ontwikkeling van creditmanagement waarin nog volop ruimte is om te verbeteren.
Het team houd elkaar scherp en volgt openstaande verkoopfacturen én daarmee in verband staande problemen direct op.
Wat biedt DPD jou?
Een dynamische logistieke omgeving met enthousiaste en gedreven collega’s
Veel ruimte om jouw ideeën te realiseren en daar resultaat mee te boeken
Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en relevante opleidingen te volgen
Een informele, open en gedreven cultuur, met alle ruimte voor initiatief en eigenaarschap
En natuurlijk biedt DPD jou een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, in een contract voor 7 maanden, met de mogelijkheid tot een contract voor onbepaalde tijd.