In het kort
Als IT Specialist binnen Strukton Rail werk je samen met interne opdrachtgevers en diverse leveranciers aan optimaal werkende IT-oplossingen in onze TOPdesk omgeving en de daaraan gekoppelde selfservice oplossing.
Dit ga je doen In deze veelzijdige rol binnen de IT-afdeling van Strukton Rail ben je verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening richting onze gebruikersorganisatie en de professionals binnen de diverse ondersteunende afdelingen.
Binnen Strukton Rail gebruiken we TOPdesk voor alle ondersteunende afdelingen als de spil van een uniform bedieningsmodel.
Daarin werken de verschillende afdelingen met elkaar samen, waarbij ook gebruik gemaakt wordt van één selfserviceportaal.
Mede in het licht van het toenemend tijd- en plaats onafhankelijk werken, zijn we continu op zoek naar een hoge mate van zelfredzaamheid voor onze eindgebruikers.
Daarbij zijn factoren als kwaliteit, toegankelijkheid en snelheid erg belangrijk.
Door de dienstverlening van de ondersteunende afdelingen dusdanig in te richten dat steeds meer in tier 0’ kan worden afgehandeld, worden de 1ste en 2e lijns-collega’s ontlast.
Hierdoor kunnen zij zich meer richten op de uitzonderingen’ en specialismen.
Vanuit jouw rol neem je de lead om, samen met stakeholders vanuit IT en collega afdelingen, te streven naar een optimale inrichting en toepassing van TOPdesk en het selfserviceportaal.
Je verdiept je in datgene wat onze organisatie nodig heeft en anticipeert daarop. Dat uit zich onder andere in :
Deze fulltime functie is dynamisch, waarbij een uitgebreide en actuele kennis van TOPdesk een must is. Je werkt hierin ook samen met andere IT specialisten.
Je doel is om uit te groeien tot dé TOPdesk specialist van Strukton Rail.
Dit is jouw afdeling Kenmerken :
Dit verwachten wij van jou
Meer weten over werken bij Strukton?