Klantenservice medewerker Bonprix in Leeuwarden
Fintrex
Leeuwarden, Friesland, nl
10 dagen geleden
source : Jobbird

Wij bieden voor deze functie het volgende :

  • Een gezellige en informele werksfeer;
  • Goede begeleiding en coaching;
  • Het salaris bedraagt € 9,20 per uur (22 jaar en ouder). Voor jonger dan 22 jaar gelden er diverse jeugschalen;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 uur en 21.00 uur en in het weekend tussen 10.00 uur en 18.00 uur;
  • Naast je salaris heb je recht op 8% vakantiegeld en 10% vakantiedaguren;
  • Reiskosten boven de 10 KM enkele reis worden vergoed.
  • Daarnaast vragen wij het volgende :

    Beschikbaarheid :

  • Je bent minimaal tussen de 16-24 en 20-28 of 24-32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar (voorkeur voor vrijdag);
  • Je hebt de eerste 3 maanden na start géén vakantieplannen;
  • Je bent beschikbaar om een training te volgen van 5 werkdagen tussen 09.00 uur - 17.00 uur).
  • Werktijden :

  • Maandag t / m vrijdag 17 : 00 21 : 00 uur;
  • Zaterdag 10 : 00 18 : 00 uur;
  • Maandag 17 : 00 21 : 00 uur.
  • Daarnaast vragen wij het volgende :

  • Minimaal MBO3 werk - en denkniveau;
  • Je hebt bij voorkeur werkervaring opgedaan binnen klantcontact;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent PC vaardig en kunt snel schakelen en registreren tussen diverse systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Jij hebt een groot inlevingsvermogen;
  • Je bent zeer servicegericht ingesteld;
  • Je hebt een actieve houding en kunt snel schakelen;
  • Je bent kwaliteitgericht en proactief;
  • Je werkt nauwkeurig en bent probleemoplossend.
  • Als Klantenservice medewerker bij Bonprix handel je inkomende calls af. Consumenten en klanten bellen jou op omdat zij vragen hebben over de status van bestellingen, kortingen en / of factureren.

    Op termijn zul jij ook vragen via e-mailcontact gaan beantwoorden.

    Jij bent in staat om de klant op professionele wijze te woord te staan en te voorzien van de juiste informatie. Bij een aantal gesprekken zal het voorkomen dat je up -

    en crossellmogelijkheden bespreekt met de klant. Het is van belang dat je qua cijfermatig inzicht sterk bent. Je bent van nature in staat om tijdens het gesprek empathie te tonen en tegelijkertijd lukt het jou om de leiding te behouden.

    Je gaat aan de slag voor het klantcontactcenter van Bonprix. Het contactcenter is gevestigd in Leeuwarden en is op zoek naar nieuwe contactcenter medewerkers voor het te woord staan van zowel klanten als consumenten.

    Het contactcenter kenmerkt zich door een open informele werksfeer waarbij ontwikkeling hoog in het vaandel staat.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier