Key Account Manager E-commerce
Worldline
Utrecht, Utrecht, Netherlands
5 dagen geleden

kans

Bij Worldline pakt onze technologie de hardnekkige uitdagingen van de betalingswereld aan. We ontwerpen en exploiteren toonaangevende digitale betalings- en transactieoplossingen die duurzame economische groei mogelijk maken en het vertrouwen en de veiligheid in onze samenlevingen versterken.

Als jij een zeer bekwame integratiespecialist bent, bereid je dan voor om bij ons bedrijf te komen werken.

We hebben veel hardwerkende en toegewijde collega's die graag zouden willen dat je met hen samenwerkt. We streven naar continue verbetering.

We zijn altijd op zoek naar nieuwe en innovatieve manieren om de kwaliteit te verbeteren, kosten te verlagen, uitstekende oplossingen te bouwen en klanttevredenheid te vergroten.

We verwelkomen graag een georganiseerde, innovatieve en procesgedreven collega in ons team.

De werkomgeving

Je komt te werken in het Direct Sales team van Worldline in Nederland. Deze afdeling bestaat uit 20 collega’s, verdeeld over 4 teams.

Jouw directe collega’s zijn experts op het gebied van online betalingsverkeer en helpen jou bij technische vragen, het opstellen van offertes / contracten en de samenwerking met webbouwers.

Hoe ziet jouw baan er uit ?

Binnen het direct sales team van Worldline Nederland ben je verantwoordelijk voor het genereren van winst bij key accounts.

Als key account manager is jouw doel om activiteiten te ontwikkelen waarmee Worldline klanten kan behouden en om de standard Worldline portfolio te verkopen.

Jouw focus ligt volledig op het verkopen van online betaaloplossingen. Je adviseert klanten om bij hun webshop te koppelen aan online betaalmogelijkheden en je anticipeert op nieuwe ontwikkelingen in de markt.

De belangrijkste kenmerken op succesvol te zijn in deze rol zijn sterke communicatieve vaardigheden, doorzettingsvermogen en de mentaliteit om zelf te ondernemen.

Je analyseert waar de prioriteiten liggen, je denkt na over de waarde die je voor klanten kunt toevoegen en je legt het contact met jouw klanten.

De klanten zijn verschillende typen ondernemers in de Nederlandse markt, zoals modewinkels, elektronicawinkels, hotels, vakantieparken en dergelijke.

Jouw dagelijkse verantwoordelijkheden :

  • Je behaalt je verkoopdoelen door Worldline producten en diensten te verkopen aan ongeveer 80 key accounts
  • Je begrijpt hoe het betaalproces in verbinding staat met de winkelervaring van consumenten en het omnichannel bedrijfsproces van de klant.
  • Je weet hoe de Worldline diensten waarde brengt voor de aankoopbeslissers en je speelt in op de ontwikkelingen in de branche van de klant.

  • Je analyseert en prioriseert je werk op basis van de belangrijkste verkoopkansen. Je bepaalt daarbij ook de tactiek, de planning en het team.
  • Je onderhoudt je pijplijn met sales kansen en je rapporteert wekelijks voor de voortgang van jouw contactmomenten met klanten.
  • Je neemt een belangrijk deel van de onboaring van de klant voor jouw rekening.
  • Tekenen van succes :

  • Je bent in staat om de beinvloeders en beslissers bij grote organisaties te benaderen. Tevens beschik je over de juiste onderhandelingstechnieken.
  • Je bent is staat lange termijn relaties op te bouwen en in stand te houden;
  • Je hebt bewezen om duidelijk en gepassioneerd te communiceren met als doel ondernemers te overtuigen om zaken te doen.
  • E-commerce is jouw passie. Je bent of wordt de expert aan tafel als het gaat om betalen en je bent bereid je kennis over betalingsverkeer, de Worldline portfolio en de aanverwante techniek continue te ontwikkelen.
  • Je haalt het maximale resultaat door ook de sterktes en zwaktes van de concurrentie te kennen.
  • Je kunt planmatig werken. Je analyseert de belangrijkste kansen, je bedenkt de juiste tactiek en je voert deze uit.
  • Wat jij zeker meebrengt :

  • Minimaal HBO opleiding en je beschikt over analytisch vermogen;
  • De Nederlandse en Engelse taal beheers je goed
  • Betrouwbaar, verantwoordelijk en initiatiefrijk
  • Resultaat gedreven. Gestructureerd werken terwijl er verschillende verkooptrajecten tegelijkertijd lopen;
  • Zelfstandig werken;
  • Goed kunnen luisteren en aantonen dat je andermans feedback begrepen hebt.
  • Vlotte en precieze opvolging van acties;
  • Goed kunnen samenwerken met collega’s
  • Contact information

    Enthousiast over deze functie ? Reageer dan via de knop apply’ op onze website. Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met onze Head of E-Commerce, Alexander Turkesteen.

    Mobiel +31 (0)6 21 14 26 57 of e-mail : alexander.turkesteen worldline.com .

    Redenen om bij Worldline te komen

    Bij Worldline staan de medewerkers centraal. Wij vinden het belangrijk dat iedereen op zijn plek is en het beste uit zichzelf en zijn functie haalt.

    Binnen ons internationaal bedrijf zijn er volop mogelijkheden om je ook op lange termijn verder te ontwikkelen en uitdagingen te ontdekken.

    Wat bieden wij ? :

  • Werken bij de betaalprovider van Europa waar continue groei en verbetering voorop staan
  • Een 36-urige werkweek met veel flexibiliteit.
  • Een goed team waar collega’s elkaar graag helpen om succesvol te zijn;
  • De ruimte om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Worldline biedt opleidingen en doorgroeimogelijkheden
  • Een goed arbeidsvoorwaardenpakket met een basis salaris, een bonus, een pensioenregeling en een lease auto
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier