Medewerker klantenservice Thuiswerk
randstad
Groningen, NL
4 dagen geleden

Functieomschrijving

Leuke Thuiswerkfunctie! Voor een bekend smartphonemerk zoeken we een 'technisch' medewerker klantenservice. Je krijgt de beschikking over de beste apparatuur.

Ben jij handig met laptops, tablets en smartphones? Vind je het leuk om vragen van klanten te beantwoorden, dan zoeken we jou!

wat bieden wij jou

  • Volledig thuiswerken, met nieuwste apparatuur
  • € 10,28 per uur + aantrekkelijke bonusregeling
  • Leuke online meetings met collega's
  • Tijdelijk contract 6 maanden, uitzicht verlenging
  • Veel doorgroeimogelijkheden, incl salaris en bonus
  • Werktijden tussen 8 : 00u en 20 : 00u5 dagen pw
  • wie ben jij

    Vind je het fijn om volledig vanuit huis te werken? Heb je affiniteit met computers, tablets en smartphones van een bekend merk?

    Ben je klantgericht, kun je goed luisteren en vind je het leuk om uiteenlopende vragen te beantwoorden? Dan zoeken we jou!

  • Volledig betaalde fulltime training van 3 weken (tijdens kantoortijden) en inwerkperiode ook 3 weken (fulltime, tijdens kantoortijden), allemaal vanuit huis
  • Goed Engels kunnen begrijpen en lezen. Gesprekken met klanten voer je in het Nederlands.
  • Bonuscomponent bovenop salaris (geen sales)
  • Ervaring in de telefonische klantenservice is een pré
  • wat ga je doen

    Als klantenservice medewerker thuiswerken ga je aan de slag voor een bekend smartphonemerk. Je beantwoordt vragen en helpt klanten met hun probleem.

    Wat de vraag van de klant ook is, jij biedt de klant altijd een passende oplossing.

    Mogelijke vragen zijn :

  • Hoe zet ik de foto's van mijn smartphone op mijn computer?
  • Het geluid van mijn telefoon werkt niet, wat moet ik doen?
  • Hoe koppel ik mijn smartwatch aan mijn telefoon?
  • Je krijgt een uitgebreide betaalde training (in het engels), zodat je de vragen makkelijk kunt beantwoorden. De klantenservice zelf is voor de Nederlandse markt.

  • Klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar - maandag t / m zondag van 8 : 00 uur tot 20 : 00 uur
  • Jij bent minimaal 5 dagen per week volledig beschikbaar (28 tot 36 uur per week of 32 tot 40 uur per week). In de eerste 3 weken ben je 40 uur per week beschikbaar voor trainingen.
  • Je hebt enig technisch inzicht en kunt goed uitleg geven aan klanten wat ze moeten doen
  • Je bent klantgericht en kunt goed luisteren
  • Je verwerkt de info snel en efficiënt in de systemen
  • waar ga je werken

    Je gaat werken in een gezellig team. Je hebt dagelijks online contact. Al na 6 maanden zijn er mogelijkheden om door te groeien, incl salaris / bonus.

    Je werkt met de nieuwste apparatuur.

    sollicitatie

    Herken je jezelf in dit profiel? Reageer dan via de website met motivatiebrief en een up to date CV. Heb je nog vragen? Neem dan contact op via onderstaande contactgegevens.

    Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

    Sollicitatieprocedure

    Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad.

    Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier