Locatieverantwoordelijke Burgerzaken
Dordrecht
Dordrecht, NL
6 uur geleden

Wat ga je doen?

De gemeente Dordrecht streeft naar een excellente dienstverlening op het gebied van burgerzaken, dit zowel aan de balie als digitaal.

In de functie van locatieverantwoordelijke burgerzaken wordt je onderdeel van team Balie & Receptie. Binnen het team ben je het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers en verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken voor de vier gemeentewinkels.

Je bent de inhoudelijke vraagbaak voor je collega's, je geeft advies bij complexe vraagstukken en ziet toe op de uitvoering hiervan.

Je zorgt voor het inregelen van voldoende gekwalificeerd personeel voor de vier gemeentewinkels. Je beantwoordt klantvragen en bewaakt wachttijden aan de balie en digitaal.

Medewerkers van team Balie & Receptie begeleid je doormiddel van coaching on the job. Het is jouw uitdaging om collega's te stimuleren en te enthousiasmeren om samen te zorgen voor een klantbeleving op maat.

Bij onderbezetting of drukte ondersteun je je collega's met hun dagelijkse werkzaamheden.

Daarnaast draag je bij aan product- en kwaliteitsontwikkeling doormiddel van deelname aan beleidsontwikkeling en projecten.

Je streeft hierbij naar een optimale bedrijfsvoering.

Je werkt nauw samen met twee andere locatieverantwoordelijken, de diensten zijn verdeeld over de ochtend, middag en / of avond en zijn roulerend van aard.

Er is sprake van twee avondopenstellingen, waarbij een locatieverantwoordelijke aanwezig dient te zijn.

De toekomstvisie is dat de locatie-en dag verantwoordelijken van de teams Balie & Receptie én Web en Telefonie onderling uitwisselbaar kunnen zijn.

Zodat je na verloop van tijd ook inzetbaar bent bij de afdeling Web en Telefonie.

Wat neem je mee?

  • Mbo+ / hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring met aansturing van een team (bij voorkeur in een gemeentelijke organisatie);
  • Werkervaring en relevante diploma's op het gebied van burgerzaken;
  • Coachende vaardigheden;
  • Projectmanagement en beleidsadvisering;
  • Klantgerichte en dienstverlenende instelling.
  • Je denkt oplossingsgericht, bent analytisch ingesteld en beschikt over een stressbestendige werkhouding. Je bent thuis in het plannen en organiseren waarbij je oog houdt voor detail.

    Bij ons ben je veel in contact met zowel medewerkers als burgers. Daarom is het van belang dat je beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.

    Zowel mondeling als schriftelijk weet je mensen mee te nemen in je aanpak en advies. Je hebt een sterk dienstbaar karakter welke gericht is op het realiseren van een optimale klantbeleving.

    Dit doe je enthousiast en gedreven met een proactieve houding. Tenslotte toon je lef en ben je niet bang om fouten te maken.

    Waar kom je te werken? Organisatie

    Dienstverlening Drechtsteden voert de publieksdienstverlening uit voor de gemeenten Alblasserdam, Dordrecht, Hendrik-Ido-Ambacht en Sliedrecht.

    Je werkt samen met gedreven collega's aan het leveren van de beste dienstverlening aan inwoners, ondernemers en instellingen van die gemeenten.

    We bundelen de krachten om een toekomstbestendige, innovatieve en efficiënte dienstverlening te behouden en te realiseren.

    Wie zijn wij?

    Bij team Balie & Receptie worden alle gasten te woord gestaan in de gemeentewinkels van de vier gemeenten, te weten voor Dordrecht, Hendrik Ido Ambacht, Sliedrecht en Alblasserdam.

    Jouw werklocatie zal voornamelijk Stadskantoor te Dordrecht zijn. Klantgerichtheid staat voorop en dat draagt ons team altijd uit.

    Het team bestaat uit 22 enthousiaste en ervaren collega's en is vol in ontwikkeling! We zijn goed op weg om de ontwikkelingen op een goede manier vorm te geven.

    Wat bieden we jou? We bieden een arbeidsovereenkomst voor de duur van een half jaar met uitzicht op vast dienstverband voor 20 uur per week.

    Je salaris is afhankelijk van je kennis, opleiding en ervaring en bedraagt minimaal € 2.484,- bruto per maand (functieniveau 8) en maximaal €4.

    048,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (functieniveau 9, cao gemeenten, peildatum 1-10-2020).

    Wij zijn een moderne werkgever. Jij krijgt bij ons uitstekende arbeidsvoorwaarden op het gebied van flexibele werktijden, verlofregelingen, reiskosten, pensioen en studiefaciliteiten.

    Daarnaast beschik je als medewerker over een Individueel Keuze Budget van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Je beheert dit budget zelf en je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om dit (of een deel hiervan) te laten uitbetalen of er vakantie uren van te kopen.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier