Coördinator grondverwerving (medior/senior)
Waterschap Rivierenland
Tiel
6 uur geleden

Over jouw werk

Je vervult een coördinerende rol als het gaat om de grondzaken in onze grote projecten. Je stelt binnen het project o.a.

grondverwervingsplannen op, je bent medeverantwoordelijk voor het bewaken van de uitgangspunten van ons grondbeleid en de continuïteit ervan, maakt ramingen en bewaakt de planning.

Met jouw inspanningen help je anderen hun doelen te behalen.

  • Zodra het tijd is de benodigde gronden te verwerven voor het project is dat een hele klus. Het gaat om honderden overeenkomsten;
  • van kleine stukken van particulieren tot grote percelen die eigendom zijn van onder meer gemeenten, bedrijven, projectontwikkelaars en Staatsbosbeheer.

    Die grondeigenaren hebben allemaal hun eigen belangen. Voor de verwerving van de gronden hebben we externe partijen gecontracteerd.

    Jij stuurt hen aan, bewaakt het overzicht en de voortgang, signaleert knelpunten en stuurt bij als dat nodig is.

    Bij de complexe dossiers neem jij als ervaren bruggenbouwer de leiding en zorg je samen met de grondverwervers voor creatieve oplossingen.

    Met oog voor ieders belangen en een resultaat waar alle partijen mee kunnen leven. Het mooiste aan jouw uitdaging? Er bestaan geen blauwdrukken voor een verwerving.

    Jouw lef, onderhandelingsskills en inzicht spelen meer dan eens een doorslaggevende rol.

    Als senior coördinator grondverwerving :

  • denk je mee over een goede oplossing als een verwerving achterloopt op schema, en zorg je zo nodig dat dossiers onteigeningsproof zijn;
  • zorg je een dag per week op de projectlocatie voor goede afstemming met de projectleider en de omgevingsmanager;
  • stel je onder meer grondverwervingsstrategieën, (financiële) meerjarenplanningen, prognoses en begrotingen op en maak je de risico’s inzichtelijk in de projectomgeving;
  • maak je managementrapportages en sturingsinformatie voor de opdrachtgever;
  • ontwikkel je kaders en richtlijnen voor grondverwerving en zoek je altijd naar verbetermogelijkheden voor bijvoorbeeld de informatievoorziening of de doorlooptijden van processen;
  • coach je jouw collega’s en deel je kennis en ervaring met hen.
  • Over jouw team

    Het team Grondzaken is een van de vijf teams binnen de afdeling Bedrijfsvoering. Met acht coördinatoren, elf specialisten in grondzaken en vijf administratief medewerkers sturen, controleren en ondersteunen we het grondverwervingsproces.

    Samen vormen we een divers team met een prettige open sfeer en korte lijnen. We staan voor elkaar klaar, delen kennis en durven kritisch te zijn.

    Onze successen vieren we met een borrel of een hapje. We zorgen voor een goed onboardingstraject, zodat jij je vanaf het begin vertrouwd voelt in ons team.

    De werkzaamheden voer je uit volgens het hybride werken concept. Een combinatie tussen thuis en op kantoor (Tiel) en tussen fysiek en digitaal, afhankelijk van de werkzaamheden.

    Dit zorgt voor een betere balans tussen werk en privé, verhoogt de productiviteit en het werkgeluk.

    Ons aanbod

    Een baan als senior coördinator grondverwerving voor 24 tot 32 uur per week bij een dynamische organisatie. Verder bieden wij :

  • De mogelijkheid om te starten als medior om van hieruit jezelf te ontwikkelen en door te groeien naar de senior rol.
  • Een salaris tussen € 3.431,- en € 5.340,- bruto per maand (schaal 10 : medior of schaal 11 : senior) op basis van 36 uur per week.
  • Je exacte salaris bepalen we aan de hand van opleiding en ervaring.

  • Afhankelijk van jouw én onze wensen is direct een vast contract bespreekbaar.
  • De mogelijkheid om zelf je tijd in te delen en thuis te werken.
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) ter waarde van 21% van je salaris (inclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering). Het IKB kun je voor verschillende doelen inzetten, zoals verlof.
  • Een Persoonlijk Basis Budget (PBB) van € 6.000,- voor de periode van vijf jaar voor opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
  • Reiskosten- en / of thuiswerkvergoeding.
  • Een thuiswerkplekbudget van € 850,- voor een periode van vijf jaar. Dit budget is bedoeld voor het Arbo technisch verantwoord inrichten van de thuiswerkplek.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Over jou

    Proactief handelen en met lef actie ondernemen, dat is jouw stijl. Ook de creativiteit waarmee je altijd tot passende oplossingen komt, kenmerkt jou.

    Je laat je niet afschrikken door deadlines. Ook als de druk hoog is bewaar jij de rust en het overzicht en stuur je in- en externe collega’s om de juiste stappen te zetten met het oog op de doelstellingen.

    Bovendien ben je een kei in het verbeteren van processen, kaders en richtlijnen. En met uitstekende communicatieve vaardigheden verzorg jij stukken voor besluitvorming en voor verantwoording naar je opdrachtgevers en het bestuur van het waterschap.

    Verder heb je :

  • Hbo+-niveau en een diploma in de richting van vastgoed en / of grondverwerving.
  • Ervaring in het coördineren van grote multidisciplinaire grondverwervingprojecten en onteigeningsprocedures.
  • Ervaring met de ontwikkeling van kaders en richtlijnen voor vastgoed in brede zin.
  • Bij voorkeur een taxatiecertificering (NRVT, Landelijk en agrarisch vastgoed).
  • Voldoe jij niet volledig aan het functieprofiel? Maar heb jij voldoende ambitie en zie jij jezelf groeien naar dit profiel?

    Schroom dan niet om te solliciteren!

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier