Hoe ziet jouw uitdaging eruit?
Als Service Consultant ben je de technische spil om klanten te adviseren over hun omgeving. Door jouw kennis en ervaring weet je de klanten enthousiast te krijgen over de gekozen oplossing.
Bij opdracht neem jij de technische invulling voor je rekening en begeleid je het projectteam bij de uitvoering.
Naast bovengenoemde werkzaamheden speel je ook een belangrijke rol tijdens de beheerfase. Vanuit de systemen (tooling) ontvang je maandelijkse informatie die jij aanvult met jouw ervaring en specifieke klantkennis.
Deze bespreek je samen met de service manager bij de klant om tot een optimaal werkende omgeving te komen die voldoet aan alle wensen en eisen van de klant.
Bij innovatieve trajecten lever je een inhoudelijke bijdrage en weet je onder andere op die manier je technische know how en praktijkervaring op peil te houden.
Met jouw technische achtergrond lever je input voor een dienstbeschrijving, maar je zorgt ook voor kennisoverdracht. Zo begeleid je bijvoorbeeld engineers tijdens escalaties en bewaak je de designs.
Wat vragen wij van jou?
Je beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een CCIE certificering. Je hebt een gedegen productkennis en bent in staat medewerkers te begeleiden, ondersteunen en motiveren.
Je bent een creatieve teamspeler en uiteraard communicatief vaardig en weet op een correcte manier kennis over te dragen.
Je bent gemotiveerd om jezelf en je carrière te ontwikkelen en ook je engineering-collega’s daarin te motiveren en te ondersteunen.
Je bent klant en resultaatgericht, flexibel, accuraat en dienstverlenend.
Je beschikt over minimaal 5 jaar relevante werkervaring met uitvoering van projecten (500+ omgevingen), waardoor je ruime ervaring hebt in implementaties en het oplossen van complexe problemen.
Wat bieden wij jou?