Recruiter
Adhoc Zorgt
Arnhem
2 dagen geleden

Recruiter

Arnhem 24 uur Recruitment

Recruiter

Ben jij een ervaren recruiter en heb je daarnaast affiniteit met de zorgsector? Maak jij je sterk voor Adhoc Zorgt door het merk uit te dragen op een professionele en enthousiaste wijze?

Schrik jij niet van targets en zet jij je in om deze te behalen? Reageer dan nu op de vacature! In deze functie ga je op zoek naar kandidaten voor diverse banen in de zorgsector en koppel je medewerkers aan onze klanten.

Samen met onze marketingafdeling zet je campagnes op en rol je deze uit. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de kandidaten en zorgt ervoor dat zij van alle relevante informatie zijn voorzien, zodat zij een topstart hebben.

Tevens draag jij zorg voor activerende vacatureteksten en ga je samenwerkingsverbanden aan met opleidingsinstituten en studieverenigingen.

In deze functie schakel je veel met de afdeling HR, Sales en Planning, met als doel uitbreiden van onze flex en zzp pools met up to date geschoold en gekwalificeerd personeel.

Dit ga je doen

  • Sollicitaties beoordelen en de bijbehorende administratie verwerken;
  • Telefonische) Intakegesprekken voeren en vacatureteksten schrijven en redigeren;
  • Creëren van slimme werving strategieën;
  • Personeelsdossiers beheren en up to date houden;
  • Online en offline searches naar potentiële kandidaten;
  • Organiseren en presenteren van recruitmentdagen en informatie middagen;
  • Vragen m.b.t. arbeidsvoorwaarden en werkprocedures beantwoorden;
  • Enthousiasmeren en coachen van de medewerkers;
  • Samenstellen klassen voor scholing en contact onderhouden met opleidingsinstituten.
  • Waar kom je terecht?

    Je komt terecht in een dynamische organisatie waar geen enkele dag hetzelfde is. Wij heten niet voor niets Adhoc Zorgt, onze klanten ontvangen op maat gemaakte oplossingen, dit betekent dat we snel kunnen schakelen en continuïteit hoog in het vaandel hebben staan.

    Je dient goed zelfstandig te kunnen werken, maar ook duidelijk en tijdig te communiceren met je collega’s, medewerkers en klanten.

    Soms moet je meeveren, soms geef jij duidelijk de grens aan. Kortom een super uitdagende functie waarin je veel contact hebt met verschillende stakeholders.

    Informatie sollicitatieprocedure

    Wij spreken jou graag face to face, op anderhalve meter afstand natuurlijk, maar als jij de voorkeur geeft aan een digitaal sollicitatiegesprek, dan kan dat natuurlijk ook!

    Heb je een vraag over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met onze HR Adviseur Char via 085-9026900.

    Arnhem 24 uur Recruitment

    Functie-eisen

  • Je hebt een hbo-opleiding afgerond;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beschikt over een grote dosis zelfstandigheid en kunt snel schakelen;
  • Je staat sterk in je schoenen, toont enthousiasme en je werkt secuur;
  • Affiniteit met de zorgsector is een pré;
  • Je bent in het bezit van een Rijbewijs B en eigen auto.
  • Wat bieden we

  • Een positie binnen een snelgroeiend en ambitieus bedrijf;
  • Fantastische borrels en etentjes met het team;
  • 25 vakantiedagen;
  • Pensioen en reiskostenvergoeding;
  • Startsalaris vanaf €2.155,- afhankelijk van werkervaring.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier