Helpdeskmedewerker
Page Personnel
Rotterdam, NL
16 dagen geleden

Taken en verantwoordelijkheden

  • Afhandeling van klantvragen ten aanzien van incidenten en service vragen
  • Bewaken van het gewenste serviceniveau door het direct afhandelen van de klantvragen en escalatie naar de 2e lijn, indien nodig
  • Bespreken van de incidenten en problemen met de Servicemanager
  • Voorstellen van verbeteringen of nieuwe services en documentatie van oplossingen.
  • Zorgen voor bereikbaarheid en tevredenheid van de helpdesk.
  • Bewaken 1e en 2e lijn queues van de helpdesk
  • Helpen met het opleiden van nieuwe medewerkers en uitrollen en vervangen van apparatuur zoals mobiele telefoons
  • Helpen in het Vergader Centrum bij seminars en conference calls
  • Periodiek langs de vestigingen voor zichtbaarheid van de helpdesk en kennismaken met collega's.
  • Toonaangevende organisatie

    Profiel

  • Afgeronde MBO niveau 4 opleiding richting ICT
  • Ervaring met helpdesk processen
  • Ervaring met service management
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Goede beheersing van het Office pakket (Outlook, Word, Excel en PowerPoint)
  • Ervaring binnen de professionele dienstverlening is een pre
  • Over onze klant

    Onze klant is een formele organisatie gevestigd in het centrum van Rotterdam.

  • Marktconform
  • Reiskostenvergoeding
  • Werkzaam in een leuk team
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier