Zet jij graag je strategisch vermogen in om de doelen van de organisatie en de afdeling te verwezenlijken, in goede samenwerking met politiek bestuur, inwoners en de professionals van jouw afdeling?
Werken bij gemeente Ede smaakt naar meer.
Manager Administratie, Terugvordering en Verhaal (ATV), een echte smaakmaker
Jouw dag start uiteraard met een kop koffie / thee. Je vraagt aan die ene collega hoe het nu gaat en aan de andere collega vraag je wat de status is van het lopende project.
Daarna staat het doornemen van de agenda op je planning en bereid je dat belangrijke gesprek voor. Geen dag is hetzelfde bij deze afdeling!
Jij bent als manager ATV verantwoordelijk voor drie teams : financieel consulenten, terug / invordering en debiteuren en de zorgadministratie.
De afdeling is in ontwikkeling en zorgt met menselijke maat voor de administratieve en financiële afhandeling van diverse taken binnen het Sociaal Domein.
Elk team heeft een senior medewerker die inhoudelijk goed op de hoogte is van zijn of haar aandachtsgebied. Hierdoor kun jij je op het grote geheel focussen.
Je verbindt mensen, stuurt op werkafspraken en helpt de afdeling naar een volgend niveau. Zo geef je gemeente Ede nóg meer smaak.
En daar ben je trots op, want je draagt echt iets bij aan onze hele gemeente met meer dan 120.000 inwoners. Bijvoorbeeld door taak overstijgend en data gestuurd te werken.
Voor 24-28 uur per week ben je als verbindende manager ATV bezig met het :