Ga net als Lisa werken bij de Belastingdienst in Leeuwarden
YoungCapital
Leeuwarden, NL
8 dagen geleden
source : Officevacatures

Als klantenservice medewerker bij de Belastingdienst ga je aan de slag bij de BelastingTelefoon, bij de afdeling toeslagen.

Jij bent het aanspreekpunt, klanten bellen jou met verschillende vragen over toeslagen en jij weet precies waar je de juiste informatie kunt vinden om de klanten goed te helpen.

Weet je het antwoord even niet? No problem , jij schakelt de klant door naar een specialist die de vraag verder kan afhandelen.

Zo ziet een werkdag van Lisa eruit :

Om 09.00 uur begin ik met werken. Om 08.45 uur loop ik de vloer op en word ik enthousiast begroet door mijn collega’s. Zij zijn al druk aan het bellen.

Ik start mijn computer op en ik haal een een heerlijk kopje koffie uit de automaat en ga aan de slag.

Het eerste telefoontje krijg ik van een oudere mevrouw. Ze vertelt dat ze s nachts wakker heeft gelegen van een brief die ze heeft ontvangen.

Daar staat namelijk nogal een behoorlijk bedrag op, en ze zou geld terugkrijgen. Hoe kan dit? Ik duik het systeem in en het blijkt dat ze inderdaad geld terugkrijgt.

Ook leg ik uit waar het mis is gegaan en waarom ze geld terugkrijgt. Ze is gerustgesteld en kan vannacht weer met een gerust hart slapen.

En zo krijg ik gedurende de hele dag nog heel veel telefoontjes van mensen met zorgen en vragen. Ik probeer ze zo goed mogelijk te helpen en zorg ervoor dat ze met een tevreden gevoel kunnen ophangen. Zij blij, ik blij.

Ik werk sinds 2015 bij de BelastingTelefoon, en vind het nog steeds net zo leuk. Het is soms hard werken, maar je kunt zoveel mensen helpen.

Je kunt echt iets voor klanten betekenen. Het is een leuke en leerzame functie met gezellige collega’s en een leuke sfeer.

Werktijden en training :

Als parttime klantenservice medewerker bij de Belastingdienst ben je minimaal 24 uur per week beschikbaar. Je hebt de volgende contractmogelijkheden : 16-

24, 20-28, 24-32 en 28-36. Je werktijden zijn flexibel van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 20.00 uur en op vrijdag van 09.

00 uur tot 17.00 uur. In de weekenden ben je altijd vrij!

Je in september met een training van zes weken. De training is van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 uur tot 16.00 uur.

Functieeisen

  • Minimaal mbo4-werk- en -denkniveau;
  • Heb je al ervaring met telefonisch klantcontact? Dan heb je een streepje voor;
  • Je bent goed in luisteren en kunt gesprekken analyseren;
  • Je weet in lastige gesprekken de rust te bewaren en vriendelijk te blijven.
  • Bedrijfsomschrijving

    YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft.

    Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken.

    Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei.

    Wij zijn connected heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen.

    Arbeidsvoorwaarden

  • Een bruto-uurloon van € 11,41 en na een half jaar € 11,91;
  • Een toeslag van 20 procent als je in de avonduren werkt;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Flexibele werktijden en je weekend altijd vrij;
  • Een betaalde fulltime training van zes weken en coaching on the job;
  • Mooie werkervaring bij een overheidsinstelling als aanvulling op jouw cv.
  • Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier