Jouw baan
Als Supportmedewerker Medicatie / Apotheek ben jij verantwoordelijk voor het geven van 1e of 2e lijns support aan onze klanten.
Vragen of problemen van eindgebruikers waar applicatiebeheerders of key-users geen antwoord op hebben, krijg jij op je bord.
Je analyseert de vraag en zorgt voor een tijdige en kundige beantwoording. Eerst samen met ervaren collega’s, daarna zelfstandig.
Om de functie nog uitdagender te maken, behoort het testen van alles rondom medicatie en de apotheek ook tot je verantwoordelijkheden.
Het betreft zowel het testen van bugfixes als nieuwe releases. Wij zorgen dat je intern alle kennis kan opdoen die je nodig hebt voor deze functie.
Jouw team
Je werkt vanuit een gedreven en enthousiast team van consultants en supporters. Je teamgenoten ondersteunen je, zijn je sparringpartners en staan open voor nieuwe, frisse ideeën.
Jouw uitvalsbasis is ons nieuwe kantoor in de Crystal Tower bij Station Sloterdijk. Hoewel sommige van jouw collega’s in Heerenveen en Hoogeveen zitten, zijn de lijnen erg kort.
Mede doordat zij jou regelmatig in Amsterdam bezoeken.
Jouw werkdag
De dag begint met de wekelijkse kennissessie, waarbij een collega je bijpraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van onze specialistische software.
Daarna ga je snel aan het werk om de laatste supportvragen van klanten te beantwoorden. Een van de vragen gaat over een foutmelding tijdens het aanmaken van recepten.
Je zet je tanden erin en duikt in de achterkant van HiX. Al snel zie je dat je de hulp nodig hebt van een ontwikkelaar. Samen zorgen jullie dat de klant weer snel aan het werk kan.
Je trakteert je collega op koffie en je verdiept je weer in de volgende vraag.
Wat bied jij?
Wat bieden wij?
Om het werken bij ChipSoft nóg aangenamer te maken, bieden wij :
ChipSoft