Service en Remote support
Interparking
Rotterdam
5 dagen geleden

Wij zoeken jou om ons te helpen bij het op afstand ondersteunen van onze tweede- en derdelijns storingen! Als service er remote support medewerker biedt jij hulp aan het oplossen van technische installaties in de parkeervoorzieningen, centrale meldkamer en op het hoofdkantoor.

Hierbij behandel en verwerk je ook inkomende service calls en zorg je voor een juiste en snelle opvolging.

Durf jij deze uitdaging aan?

Beschikbaarheid

Het betreft een functie voor 32 tot 40 uren per week (maandag t / m vrijdag).

Wat ga je doen?

Als service en remote support ben jij het centrale aanspreekpunt bij problemen met technische installaties aan parkeerapparatuur en gebouw gebonden installaties.

Je draagt zorg op het oplossen van tweede- en derdelijns storingen door onze technische dienst of leveranciers. Het is jouw verantwoordelijkheid dat de apparatuur zo snel en goed mogelijk functioneert! Een hele uitdaging, gezien de vele parkeervoorzieningen die wij beheren.

Kun jij je hoofd koel houden?

Andere taken die je als service en remote support uitvoert zijn :

  • Uitvoeren en monitoren van administratief ondersteunende werkzaamheden en oppakken van vervolgacties;
  • Maken en analyseren van rapportages betreffende storingen en opvolging;
  • Opstellen van het storingsdienstrooster voor de technische dienst;
  • In overleg met inkoop service & technische dienst gerelateerde bestellingen plaatsen.
  • Wat is je profiel?

  • Een afgeronde Mbo opleiding niveau 4, bij voorkeur in de richting van techniek;
  • 0 tot 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Goede kennis van MS Office (Word en Excel);
  • In staat om je hoofd koel te houden in piekmomenten.
  • Wie ben jij?

    Jij hebt een proactieve houding en een klantgerichte instelling. Je wilt ervoor zorgen dat onze operatie zo optimaal mogelijk kan draaien door goedwerkende apparatuur.

    Daarnaast ben je in staat om mensen mee te krijgen en hen coachend aan te sturen. Doordat jij het overzicht kan bewaren, weet jij precies wat er speelt.

    Ook ben je niet bang om anderen aan te spreken, wanneer je merkt dat taken niet snel genoeg worden opgepakt.

    Wie zijn wij?

    Binnen Interparking valt service en remote support onder de afdeling ServiceNL. De technische afdeling bestaat uit een hardwerkend en hecht team.

    Samen met je collega’s van de technische dienst zorgen jullie voor de optimale dienstverlening ten aanzien van de techniek.

    De collega’s op andere afdelingen werken zowel bij jou op ons hoofdkantoor in Rotterdam als in de parkeervoorzieningen. Er heerst een informele en gezellige sfeer binnen onze organisatie.

    Ook staat ontwikkeling centraal en gaan we graag met je in gesprek over de mogelijkheden voor jou bom te groeien. Wij zorgen er samen voor dat je iedere dag met plezier naar werk gaat.

    Wat bieden wij?

    Wij bieden jou een uitdagende functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid bij een gezonde organisatie! Verder krijg je :

  • Een werkplek op een toplocatie in het centrum van Rotterdam
  • Een bruto maandsalaris tussen de en een fulltime dienstverband
  • 25 vakantiedagen een fulltime dienstverband
  • Uitzicht op een vast contract
  • Leuke personeelsuitjes en vrijdagmiddagborrels
  • Een goede pensioenregeling
  • Toegang tot een exclusief online platform waarbij je hoge kortingen ontvangt bij diverse merken
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier