Productbeheerder
Aegon
Amersfoort
4 dagen geleden

Functie

Ben jij nauwkeurig en werk je gestructureerd? Heb jij kwaliteit hoog in het vaandel staan, ben je analytisch en altijd op zoek naar een goede oplossing voor lastige vraagstukken?

Dan ben jij misschien de die wij zoeken!

Wie zijn wij?

Wij zijn Nedasco, 100% dochter van Aegon. Nedasco is een serviceprovider voor tussenpersonen. Wij geven financieel adviseurs op eenvoudige wijze toegang tot de verzekeringsmarkt en willen samen met adviseurs ondernemen.

Onze dienstverlening is erop gericht om de bedrijfsvoering van onze klant efficiënter en winstgevender te maken. Dit begint bij onze medewerkers.

Wij zorgen goed voor jou en jij zorgt goed voor onze klanten. Samen met jou willen we het verschil maken en onze doelstellingen bereiken.

Wat ga je bij ons doen?

Als productbeheerder ben je verantwoordelijk voor het inrichten en beheren van verzekeringsproducten in onze systemen en het verzorgen van de bijbehorende interne en externe communicatie.

Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit :

  • Het inrichten en beheren van verzekeringsproducten in het polisadministratiesysteem ANVA en alle overige relevante systemen;
  • Het maken van selecties en het genereren van rapportages op het gebied van volmacht- en productbeheer;
  • Het verzorgen van de communicatie met betrekking tot de producten, zoals de klantbrief, het polisblad, informatie op ons extranet, intranet en de algemene website;
  • Je bent een vraagbaak voor je collega’s van Nedasco m.b.t. productbeheer;
  • Het deelnemen aan projecten wanneer het de productinrichting raakt.
  • Wat vragen wij?

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur ANVA beheer;
  • Verzekeringstechnische opleiding (minimaal Wft Basis);
  • Ervaring met het opstellen van rapportages m.b.v. SQL query’s;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.
  • Wat bieden wij?

  • Een uitdagende, veelzijdige en dynamische baan in een team van enthousiaste en gedreven collega’s;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen, talenten te ontdekken en nieuwe vaardigheden te leren d.m.v. onze studiekostenregeling en de online leeromgeving van GoodHabitz;
  • Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder 27 vakantiedagen, een 13e maand, korting op verzekeringsproducten en een goede pensioenregeling;
  • Een centrale werkplek dichtbij Centraal Station Amersfoort.
  • Heb je interesse?

    Reageer dan zo snel mogelijk! Solliciteren kan per e-mail naar , voorzien van CV + motivatie, of via het sollicitatieformulier op onze website.

    Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Martina Kuijf, Manager Bedrijfsbureau, op telefoonnummer 033 46 70 953.

    We stellen het niet op prijs als andere bedrijven op deze advertentie reageren om hun diensten aan te bieden.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier