Coördinator toolshop
Olympia
Eemshaven, NL
4 dagen geleden
source : Uitzendbureau.nl

Heb jij kennis van gereedschappen en materialen en ben je ook administratief aangelegd? Dan zijn wij op zoek naar jou!

In deze rol ben jij verantwoordelijk zijn voor de beheer van de voorraden van alle tools van het bedrijf, waarbij jij zorg draagt voor het aanvullen van de voorraden en inventory control.

Daarnaast zal je verantwoordelijk zijn voor een stukje customer service, waarbij je leveranciers zult benaderen en het contact onderhoudt.

De kwaliteit van de tools dienen te worden gecontroleerd op de kwaliteit en indien nodig zorg dragen voor de vervanging.

Je stelt verbeteringen voor, neemt goederen aan en verdeelt deze in de juiste kasten. De gereedschappen zullen worden gecontroleerd op de kwaliteit en indien nodig zullen ze vervangen moeten worden.

Daarnaast zal je gereedschapsets voorbereiden, met oog op de kwaliteit. Tot slot houdt je de gehele werkplek schoon en zal je schoonmaaktaken uitvoeren.

Do you have knowledge of tools and materials and are you also administratively inclined? Then we are looking for you!

In this role you are responsible for managing the stocks of all tools of the company, where you take care of replenishing the stocks and inventory control.

In addition, you will be responsible for a part of customer service, whereby you will approach suppliers and maintain contact.

The quality of the tools should be checked for quality and if necessary arrange for replacement. You propose improvements, accept goods and distribute them in the correct cabinets.

The tools will be checked for quality and replaced if necessary. In addition, you will prepare tool sets, with an eye on quality.

Finally, you keep the entire workplace clean and you will carry out cleaning tasks.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een uurloon van minimaal € 11,04 per uur bij een voltijd dienstverband;
  • Een reiskostenvergoeding van € 0,19 cent per km, met een maximum van 6,60 per dag;
  • 8,33% vakantiegeld en 25 vakantiedagen;
  • Doorgroeimogelijkheden en een tijdelijk contract met uitzicht op vast;
  • Een pensioenregeling na 26 gewerkte weken;
  • Een internationaal, gezellig en professioneel team met veel humor;
  • Ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn? Solliciteer direct via de "solliciteer direct" button, of neem contact op met Joyce via 06 226 44 899.

    Wil je op de hoogte blijven van onze actuele vacatures en de veranderingen op de arbeidsmarkt? Volg ons dan op Facebook en Instagram via Olympia.Groningen

  • An hourly wage of at least € 11.04 per hour in full-time employment;
  • A travel allowance of € 0.19 cents per km, with a maximum of 6.60 per day;
  • 8.33% holiday allowance and 25 holiday days;
  • Career opportunities and a temporary contract with a view to permanent;
  • A pension scheme after 26 weeks worked;
  • An international, friendly and professional team with a lot of humor;
  • Are you the person we are looking for? Apply directly via the "apply directly" button, or contact Joyce on 06 226 44 899.

    Would you like to stay informed about our current vacancies and the changes in the labor market? Follow us on Facebook and Instagram via Olympia.Groningen

    Vaardigheden

  • Logistieke kennis en technische kennis van gereedschappen en andere materialen;
  • Beschikbaar om te werken in dagdienst van 7 tot 4;
  • Kennis van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Communicatieve vaardigheden, je bent het aanspreekpunt van de klant;
  • Klant- en veiligheid gericht, zelfstandig, probleemoplossend en proactief;
  • Computervaardigheden, bij voorkeur Microsoft Office en WMS;
  • Logistical knowledge and technical knowledge of tools and other materials;
  • Available to work in the day shift from 7 to 4;
  • Knowledge of the English language in word and writing;
  • Communication skills, you are the customer's point of contact;
  • Customer and safety oriented, independent, problem solving and proactive;
  • Computer skills, preferably Microsoft Office and WMS;
  • Over de werkgever

    Onze opdrachtgever heeft alles in huis om orders van de klant en andere logistieke processen professioneel uit te voeren en af te handelen.

    Er wordt veel waarde gehecht aan normen en richtlijnen. De locatie is gelegen in de Eemshaven, nabij Delfzijl. De locatie beschikt over gratis parkeergelegenheid.

    Vanuit de stad Groningen en Appingedam is het bedrijf gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

    Our client has everything it takes to professionally execute and handle customer orders and other logistics processes. Much value is attached to standards and guidelines.

    The location is located in the Eemshaven, near Delfzijl. The venue has free parking. The company is easily accessible by public transport from the city of Groningen and Appingedam.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier