Accounting Administrator
Yourprofessionals
Hoofddorp, NL
3 dagen geleden

Heb jij een neus voor boekhouden en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Voor een organisatie in Hoofddorp zijn wij per direct naar een financial die het accounting team wil versterken!

Organisatie-en afdelingomschrijving

Als accounting medewerker (m / v) ga je aan de slag op de boekhouding en ben je samen met vier andere accounting collega’s verantwoordelijk voor de financiële administratie van de organisatie.

Je werkt in een gedreven en zelfstandig team en valt direct onder de manager. De sfeer op de afdeling is intern open en informeel en extern formeel.

Er wordt hard gewerkt, maar er wordt ook zeker naar elkaar omgekeken. Naast de uitvoering van dagelijkse werkzaamheden signaleer je verbeteringen in processen en systemen en lever je een actieve bijdrage in het verbeteren hiervan.

Functieomschrijving

  • Het verwerken en boeken van inkoopfacturen;
  • Het doen van betalingen aan crediteuren in binnen- en buitenland;
  • Het adequaat bijhouden en bijwerken van de grootboekadministratie;
  • Het verwerken van creditcardafschriften en declaraties;
  • Het invoeren en wijzigen van stamgegevens in zowel ons reserveringssysteem als in ons boekhoudsysteem en het periodiek afstemmen van de systemen met de boekhouding;
  • Het debiteurenbeheer van A tot Z;
  • Het opstellen en indienen van BTW-aangiftes in het kader van Fiscale Vertegenwoordiging voor buitenlandse opdrachtgevers;
  • Het bijdragen aan teamprestaties en jaardoelen;
  • Het zorgdragen voor de administratie van enkele andere businesspartners;
  • Je bent achterwacht en eerste aanspreekpunt bij afwezigheid van je leidinggevende.
  • Profiel

  • Je beschikt over MBO+ werk en denkniveau en een afgeronde opleiding Bedrijfsadministratie;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt enige ervaring met BTW-aangiftes;
  • Ervaring met expeditie-software en boekhoudsysteem Twinfield is een pre;
  • Je weet om te gaan met het Microsoft Outlook pakket (Excel, Outlook, Word, PowerPoint);
  • Je bent sterk in zelfstandig werken, flexibel, nauwkeurig, kritisch en resultaatgericht;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Aanbod

  • Een veelzijdige functie met volop kansen om jezelf te ontwikkelen op zowel persoonlijk als professioneel vlak, met een grote diversiteit aan taken en verantwoordelijkheden;
  • Je vergroot je kennis en vakmanschap door samen te werken, kennis te vergaren en te delen;
  • Een goed salaris afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Een uitstekende pensioenregeling;
  • Keuze uit trainingen en opleidingen t.b.v. het uitvoeren van de werkzaamheden;
  • 28 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding met een maximum van € 150.
  • Spreekt deze functie je aan?

    Neem dan contact op met Roman Rahimi via het nummer 06-82139758 of stuur je cv direct naar r.rahimi yourp.nl .

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier