Functioneel beheerder Office365
YACHT
Utrecht, NL
14 uur geleden

Over de functie

Als functioneel beheerder Office365 zoekt je naar functionele oplossingen en verbeteringen in de bedrijfsvoering en maakt de vertaalslag naar de IT ondersteuning.

Je bent gedreven om een significante bijdrage te leveren aan optimaal gebruik van IT-middelen en daarbij in het bijzonder Office365.

Je hebt niet alleen oog voor techniek, maar juist ook een sterke focus op adoptie van IT middelen . Het is jouw taak als f unctioneel beheerder van Office365 om ervoor te zorgen dat dit goed geadopteerd gaat worden in de organisatie en men het gaat gebruiken.

Het is een voordeel als je al ervaring hebt met succesvolle adoptie van kantoorautomatisering om productiviteit te verbeteren .

Taken en verantwoordelijkheden :

  • Het adviseren en ondersteunen van de gebruikersorganisatie met betrekking tot de keuze, ontwikkeling, inrichting, de opbouw van en het werken met maatwerk-
  • danwel standaardapplicaties. Je krijgt vooral veel met Office365 en alle hierbij behorende applicaties te maken;
  • Het vertalen / afstemmen van de (primaire) processen op de toegepaste applicaties;
  • Een bijdrage leveren aan de ontwikkeling, realisatie en implementatie van (standaard)applicaties;
  • Het (mede) vertegenwoordigen van de gebruikersorganisatie bij leveranciers van standaardapplicaties;
  • Het adviseren en ondersteunen van de gebruikersorganisatie met betrekking tot het testen en accepteren van aanpassingen op (de inrichting van) in gebruik zijnde applicaties;
  • Het verzorgen van (technische- en) functionele acceptatietesten ten behoeve van de primaire procesapplicaties;
  • Het (mede) verzorgen van gebruikersopleidingen met betrekking tot de in gebruik zijnde applicaties;
  • Het verzorgen van een (2e lijns) helpfunctie op het vlak van de primair processystemen ten behoeve van de gebruikersorganisatie.
  • Functie-eisen

    Herken jij jezelf in bovenstaand functieprofiel en ben je iemand die de organisatie en gebruikers meekrijgt? Voldoet jouw profiel dan aan de volgende eisen?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een complexe IT omgeving ;
  • Gedegen kennis en ervaring op het gebied van functioneel applicatiebeheer, met name op het gebied van Office365 ;
  • Gedegen kennis en ervaring op het gebied van applicatieontwikkeling, functionele ontwerpen en testmethoden en -technieken;
  • Bezit goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden i.v.m. rapportages en documentatie;
  • Je werkt zowel zelfstandig en je functioneert ook goed binnen een team . Je zoekt tijdig een oplossing voor verstoringen in de voortgang .

    Je beschikt over actuele kennis en vaardigheden van het vakgebied en over uitstekende analytische-, sociale- en communicatieve vaardigheden .

    Je houdt ervan om systematisch en planmatig te werken waarbij de kwaliteit van je werkzaamheden vooropstaat. Je bent resultaatgericht en proactief en je houdt vast aan gemaakte afspraken en bewaakt eigen grenzen van kennen en kunnen.

    Daarbij beschik je over goede contactuele eigenschappen die nodig zijn om een brug te slaan tussen de techniek en het gebruik en gebruik je je overtuigingskracht bij het overbruggen van tegenstellingen en het overwinnen van weerstanden.

    Arbeidsvoorwaarden

    Je gaat rechtstreeks in dienst bij onze opdrachtgever. Yacht doet de bemiddeling op basis van Werving & Selectie. Voldoe jij aan het functieprofiel en spreekt de rol en de organisatie je aan?

    Dan ontvang ik graag jouw reactie (cv en gerichte motivatie) voor uiterlijk 12 september a.s. Het eerste selectiegesprek voer ik met je op ons kantoor in Utrecht.

    Na deze selectie en een referentiecheck word je voorgesteld bij de opdrachtgever. De gesprekken met de opdrachtgever vinden 19 september a.s. in de middag plaats.

    Het gaat om een functie van 40 uur per week met standplaats, Utrecht. Het maximum salaris, afhankelijk van ervaring, opleiding en achtergrond is € 4.

    200,- b.p.m, aangevuld met andere interessante arbeidsvoorwaarden waaronder 6,5 ATV dagen en waar een opleidingsbudget uiteraard een van de onderdelen is!

    Bedrijfsinformatie

    Zorg van de Zaak Netwerk levert alle dienstverlening die nodig is om medewerkers van onze opdrachtgevers gezond aan het werk te houden.

    Binnen onze organisatie werken alle specialisten op het gebied van bedrijfsgezondheidszorg, leeftstijlzorg en medische zorg.

    Onze visie is dat werken gelukkiger maakt. Wie gezond en prettig werkt verzuimt minder, is productiever en draagt bij aan een beter bedrijfsresultaat.

    Zorg van de Zaak helpt bedrijven daarom om hun mensen optimaal aan het werk te krijgen en te houden. Dat is winst voor werkgever én werknemer.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier