Algemeen medewerker allround
Het Goed
zaandam
5 dagen geleden

Wij zijn op zoek naar jou als je .

  • met ons het verschil wil maken door werk te maken van hergebruik;
  • enthousiast wordt om kleding en spullen een tweede leven te geven;
  • mensen wil begeleiden en ontwikkelen;
  • wil werken in een divers team van collega’s;
  • klanten wil inspireren.

    Het Goed in Zaandam is op zoek naar een algemeen medewerker allround voor 32-38 uur. Samen met jouw collega’s zorg je ervoor dat de spullen die ons gegund worden, volgens formule in de winkel komen en draag je bij dat de klant een geweldige beleving heeft.

    Functie omschrijving Als Algemeen medewerker allround ben je inzetbaar bij alle werkzaamheden op de vestiging. Maar de hoofdtaak zal zijn op de afdeling kleding.

    Daar ga je verschillende werkzaamheden verrichten, waaronder het aanvullen en netjes houden van de winkel.

    Daarnaast ben je bezig met prijzen van de spullen, maar ook aanvullen en presenteren van spullen op de afdeling. Je bent een vriendelijk en verzorgd aanspreekpunt voor onze klanten.

    Ook kunnen kassawerkzaamheden tot je taak behoren. Je zorgt ervoor dat klanten snel, goed en met een glimlach worden geholpen.

    Dit werk doen we dagelijks samen met veel mensen met heel diverse achtergronden. In onze kringloopwarenhuizen bieden we mensen die dat nodig hebben begeleiding en passend werk, waardoor zij op een laagdrempelige manier kunnen leren en werken.

    Deze collega’s begeleiding bieden op de werkvloer behoort ook tot jouw taken als allround medewerker.

    Wat biedt Het Goed jou :

  • Een zelfstandige, uitdagende en afwisselende baan;
  • Je bent werkzaam in Zaandam, één van de 31 vestigingen van Het Goed;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een geweldig team die elke dag zin heeft om er iets van te maken;
  • Je kunt een klant het leukste moment van zijn of haar dag bezorgen;
  • Je doet betekenisvol werk voor de ander en de wereld;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van ervaring en opleiding;
  • Goede secundaire voorwaarden zoals : reiskostenvergoeding, 20% personeelskorting en 24 vakantiedagen per jaar (op basis van 38- urige werkweek).
  • De arbeidsvoorwaarden komen voort uit het BKN handboek.

    Wat vragen we van jou :

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over goede sociale vaardigheden en spreekt goed Nederlands;
  • Je kunt samenwerken en je bent klantgericht;
  • Je hebt affiniteit met retail en 2e hands artikelen;
  • Je bent bereid om alle voorkomende werkzaamheden in de winkel of magazijn te verrichten;
  • Je kunt kennis en vakvaardigheden actief overbrengen;
  • Je kunt collega’s, met verschillende achtergronden, begeleiden en instrueren;
  • Je bent flexibel inzetbaar, van maandag tot en met zaterdag;
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier