Klantenservice medewerker Nationale-Nederlanden
Yource
Rotterdam, Zuid-Holland
4 dagen geleden
source : nationale vacaturebank

Wat ga jij doen?

Wil jij Klantenservice Medewerker worden bij Nationale-Nederlanden en alles over hypotheken leren? Dan is deze functie wat voor jou!

Als Klantenservice Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor klanten die vragen hebben met betrekking tot hun hypotheek bij Nationale-Nederlanden.

Je begint eerst met makkelijke vragen over bijvoorbeeld rentewijzigingen. In het begin doe je ook uitsluitend telefonisch werk en het kan dat je later ook chat en mail daarbij gaat doen.

Na de interne coaching en training, ga je ook vragen beantwoorden m.b.t. aanvragen, wijzigen of stopzetten van hypotheken.

Zo blijf je jezelf ontwikkelen! Voor deze functie is het belangrijk dat jij sociaal, duidelijk en geduldig bent. Je zult namelijk ook, voornamelijk van oudere klanten, vragen krijgen over de online omgeving van Nationale-Nederlanden.

Aan jou om de klanten tot in detail verder te helpen.

Als Klantenservice Medewerker ben jij 24-40 uur per week beschikbaar en ontvang je een mooi salaris van € 15,59 bruto per uur.

Voor welk bedrijf werk je?

Nationale-Nederlanden is een bedrijf waarbij niet alleen klanttevredenheid hoog in het vaandel staat. Ze staan erom bekend dat ze goed zijn voor hun personeel en dat medewerkers de ruimte en mogelijkheden krijgen om zich te ontwikkelen.

Op de afdeling Hypotheken in Rotterdam is dit niet anders. Voor deze functie is het belangrijk dat jij in het bezit bent van het Wft-Basis diploma.

Daarna krijg je betaalde trainingen van Nationale-Nederlanden en ga je het Wft-Hypothecair Krediet behalen. Kortom, je gaat mooie stappen maken en jezelf verder ontwikkelen!

Wat bieden wij?

Je wilt aan de slag als Klantenservice Medewerker Hypotheken omdat :

  • Je start met een salaris van € 15,59 bruto per uur;
  • Je daarnaast ook vakantiegeld en vakantiedagen opbouwt;
  • Je jouw Wft-hypothecair krediet kosteloos gaat behalen;
  • Je in hartje Rotterdam komt te werken;
  • Je vanuit zowel Nationale-Nederlanden als Yource begeleiding krijgt.
  • Wat vragen wij?

    Voor deze functie is belangrijk dat je :

  • Minimaal een MBO4 diploma hebt of hoger;
  • Ervaring hebt met telefonisch klantcontact;
  • Een geldig Wft-Basis diploma hebt;
  • Empathisch vermogen hebt.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier