Business controller zorgverkoop 2022/136
Surplus
Pastoor van Kessellaan BH Zevenbergen
2 dagen geleden

FWG 60

Pastoor van Kessellaan 7 4761 BH Zevenbergen

CAO : Verpleeg- verzorgingshuizen en thuiszorg (VVT)

We staan voor enorme uitdagingen binnen de zorg en de financierbaarheid hiervan. Ben jij degene die vanuit jouw expertise hier een bijdrage aan wil geven?

Heb jij oog voor het grotere belang : goede zorg, en dat liever vandaag dan morgen? Als Business Controllerzorgverkoop richt jij jezelf op het blijvend verbeteren van de financiële omgeving van Surplus door te sturen op passende afspraken met de zorgverzekeraars.

Dit ga je doen als business controller zorgverkoop bij Surplus

Samen met de beleidsmedewerker Zorgverkoop volg je de landelijke ontwikkelingen en regelgeving, maak je voorstellen richting financiers (zorgkantoor, zorgverzekeraars en gemeentes) en borg je dit binnen Surplus.

Je bent werkzaam op de afdeling Finance & Control, maar werkt veelvuldig samen met de beleidsmedewerker zorgverkoop en andere medewerkers binnen Surplus.

Het zorgverkoopteam bestaat naast jou uit de beleidsmedewerker zorgverkoop, regiomanagers, manager behandeling en & begeleiding, bestuur, controller.

Werkzaamheden welke jij uitvoert zijn :

  • Strategisch meedenken om tot het juiste beleid / financiering te komen;
  • Opstellen van businesscases en kostprijs berekenen;
  • Ontwikkelen van dataset ten behoeve van de onderhandelingen en bewaking van de afspraken;
  • Je ondersteunt bij het afsluiten van de contracten.
  • Over jou

    Je voelt je thuis in een dynamische omgeving. Bent initiatiefrijk en bent in staat om een relatie op te bouwen en ook te onderhouden met de verzekeraars.

    Je hebt een aantoonbare affiniteit met cijfers. Met jouw creativiteit pak jij problemen met beide handen aan. Problemen?

    Die zijn er om opgelost te worden!

    Verder beschik jij over :

  • Afgeronde opleiding Management, economie en recht of soortgelijke;
  • 2 tot 5 jaar werkervaring als controller (dit is een vereiste);
  • 2 tot 5 jaar werkervaring binnen een zorgorganisatie (let op dit is een pré);
  • Kennis van de relevante wet- en regelgeving in de zorgsector (Wlz, Zvw en WMO).
  • Dit zoek jij in jouw baan

  • Een werkgever die naar jou luistert en jouw adviezen wil uitvoeren;
  • Hybride werkomgeving;
  • Een fulltime job (36 uur per week) met werktijden die jij zelf flexibel kunt indelen tussen 08 : 00 uur en 20 : 00 uur;
  • Je wordt ingeschaald conform CAO VVT FWG 60 .
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier