Helpdesk medewerker SalarisadministratieINGEVULD
FlexStar Plus
EDE, NL
5 dagen geleden

Secretaresse Uitzendbureau FlexStar Secretarieel Nunspeet is voor een opdrachtgever in de HR branche op zoek naar een

TIJDELIJKE HELPDESK MEDEWERKER SALARISADMINISTRATIE

2 dagen per week, dinsdag en donderdag).

Het gaat om vervanging wegens ziektevervanging. Duur van het project : ca. 6 maanden.

Tot je taken behoren :

  • het beantwoorden van vragen van medewerkers inzake hun salarisstrook;
  • overige licht administratieve werkzaamheden op financieel-administratief gebied

    Voor deze functie vragen wij :

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring als het gaat om het werkgebied Loonadministratie;
  • Affiniteit met financieel-administratieve software;
  • Accuratesse, klantvriendelijkheid en pro-activiteit;
  • Per direct beschikbaar op dinsdag en donderdag.

    Ben jij per direct beschikbaar?

    Voldoe jij aan het profiel en ben je per direct beschikbaar (op dinsdag en donderdag)?

    Aarzel dan niet en mail snel je CV + motivatie naar onze vestiging in Nunspeet.

    E-mail : Nunspeet flexstarplus.nl

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier