Wanted : Stagiair(e) Internal Branding & Events
TBWA wordt ook wel de Disruption Company genoemd en dat is niet voor niets. Door het doorbreken van conventies creëren we ruimte voor groei.
Met creatieve ideeën weten we bedrijven te veranderen en cultuur te bepalen en daar kunnen we wel wat versterking bij gebruiken! Momenteel zoeken we een Internal Branding stagiair(e) die ook nog eens goed is in dingen organiseren.
Wat jou inspireert en hoe je denkt is voor ons net zo belangrijk als je opleiding of achtergrond. Klinkt goed? Read on!
Over de stage
Jij maakt reclame voor je reclamebureau. Je doelgroep? Je eigen 300 collega's! TBWA maakt reclames voor grote nationale en internationale merken, maar is zelf natuurlijk ook een merk.
Een sterk merk naar buiten (voor klanten) wordt nog sterker als het intern gedragen en geleefd wordt door de medewerkers.
En daar ga jij bij helpen! Je houdt je bezig met activaties om het merk intern tot leven te brengen en te houden. Denk hierbij aan het bedenken en schrijven van content voor interne projecten (zoals nieuwsbrieven en evenementen), het bedenken en uitwerken van activaties, het helpen organiseren van bedrijfsfeesten en nog veel meer.
Alles om ervoor te zorgen dat onze collega's zich verbonden (blijven) voelen met het merk én met elkaar. Omdat dit het hele bedrijf aangaat, ben je constant in contact met andere stagiaires en collega's van allerlei afdelingen.
Een hele diverse stage dus, waarbij je binnen no time het hele bureau leert kennen!
Over jou
Wat het doel ook is, jij gaat ervoor. Obstakels? Geen probleem! Jij weet verwachtingen steeds weer te overtreffen. Je bent nieuwsgierig, creatief en dol op nieuwe uitdagingen.
Tegelijkertijd weet je het overzicht te bewaren. Je bent een echt sociaal dier; je krijgt energie van mensen en bent communicatief- en taalvaardig en houdt ervan om dingen mooi te maken.
Bovendien ben je scherp en niet bang om mensen te chasen of eigen inbreng te geven.
Onmisbaar voor deze stage
Wat krijg je daarvoor terug?