Parttime Medewerker Verkoop en Administratie
Startpeople
Tilburg, NL
1 dag geleden

Over de functie

Wij zijn op zoek naar een Verkoper (m / v) die kennis of affiniteit heeft met kachels. Als Verkoper (m / v) ontvang je klanten in de showroom met een glimlach en verleent een uitstekende service.

Je kan goed luisteren en weet de wensen en behoeften van de klant te onderzoeken, en kan dit vertalen naar commerciële acties.

Als Verkoper (m / v) weet je hoe je met diverse klanten moet omgaan, toont interesse in de klant en weet een langdurige relatie op te bouwen.

Je beschikt over verkoopvaardigheden of bent bereid dit te leren. Indien je niet over voldoende kachel en / of verkoopskills beschikt maar wel gepassioneerd en gedreven bent om dit te leren, dan biedt de opdrachtopgever ondersteuning en begeleiding.

Naast het tonen van jou verkoop talent verricht je ook administratieve werkzaamheden. Als administratief medewerker voer je elke dag diverse werkzaamheden uit.

Zo beantwoord je telefoontjes, verwerk je de post, handel je e-mails af, maak en controleer je offertes, houd klantendossier bij.

Ook ben je verantwoordelijk voor het maken van de planning. Voor het maken van de planning zal je monteur op opdrachten gaan zetten waar kachels worden geinstalleerd of op onderhoud worden gecontroleerd.

Het betreft een afwisselende functie.

Functie eisen

Als Verkoper (m / v) ben je representatief en weet je jezelf professioneel te presenteren.. Je durft op klanten af te stappen en vind het leuk om de klant te helpen en te adviseren.

Je wordt gedreven door het behalen van resultaten en wilt graag doelstellingen behalen. Jij bent iemand die het leuk vind om contact met klanten te hebben en onderhouden.

De organisatie kent een grote groep vast klanten en klantvriendelijkheid is een belangrijk aspect in deze functie.

Indien je geen verkoopervaring hebt dan biedt de organisatie diverse scholing aan om verkooptechnieken eigen te maken en kennis van kachels op te doen.

Het bedrijf biedt voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. .

  • Jij beschikt over MBO werk en denkniveau;
  • Jij beschikt over verkoopervaring;
  • Jij beschikt over administratieve vaardigheden en bent handig met computers;
  • Jij kan werken met Excel en Word;
  • Jij beschikt over technische inzicht / kennis;
  • Jij hebt interesse of affiniteit in kachels;
  • Jij bent klantgericht;
  • Je bent bereid structureel op zaterdag te werken;
  • Voor de administratieve werkzaamheden is het belangrijk dat jij nauwkeurig kan werken en goed met computers kan omgaan. De meeste administratieve werkzaamheden worden in Microsoft Word en Exel verricht.

    Het is noodzakelijk dat je met deze systemen overweg kunt.

    Over het bedrijf

    Onze opdrachtgever is een handelsbedrijf en verkoopt, levert en installeert kachels. Zij leveren diverse merken van kachels.

    Er zijn eindeloos veel verschillende kachels beschikbaar en onze opdrachtgever heeft modellen met een klassieke uitstraling, robuuste uitstraling, kleinere kachels en zelfs modellen die geschikt zijn voor inbouw.

    In de showroom staan ongeveer 50 modellen gedemonsteerd waar geinteresseerde klanten de modellen kunnen bekijken, brandend en wel.

    Zo proeft de consument de sfeer en warmte die een kachel uitstraalt.

    De organisatie bestaat al vele jaren, meest bekend in Nederland maar ook in Canada, Frankrijk, Italië, Duitsland, Oostenrijk en meer.

    Het bedrijf heeft niet alleen de deskundige kennis over kachels in huis maar biedt ook de kennis om bouwkundige voorzieningen te treffen.

    om de kachels optimaal in het interieur te plaatsen. In het verleden en heden zijn fabricage van kozijnen, ramen, deuren,bouw en renovatie diverse activiteiten waar de organisatie zich nog voor inzet.

    Je komt te werken in de showroom. Aansluitend in de showroom zit ook het kantoor aangesloten waar er ruimte is om de administratie werkzaamheden te verrichten.

    De opdrachtgever is gevestigd in Tilburg en is erg goed bereikbaar met eigen vervoer binnen 30 minuten vanuit; Breda, Waalwijk en Den Bosch / 's- Hertogenbosch..

    Wat we bieden

  • Het gaat in eerste instantie om een Parttime baan van 24 uur per week. Indien je meer dan 24 uur beschikbaar bent, dan is dit bespreekbaar ( uiteraard gaat dit in goed overleg met de opdrachtgever) .
  • De werkdagen zijn op donderdag en vrijdag van 10 : 00uur 18 : 00uur en op zaterdag van 10 : 00 16 : 00uur
  • Bij goed functioneren is er uitzicht op vast dienstverband / vast contract;
  • Je komt te werken in een familie bedrijf.
  • Je komt te werken in een klein team ( met ongeveer + / - 3 collega's) waar een prettige werksfeer heerst.
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen binnen de organisatie is aanwezig.
  • In eerste instantie krijg je via het uitzendbureau een arbeidsovereenkomst aangeboden en bij goed functioneren bestaat de mogelijkheid om direct bij de opdrachtgever in dienst te treden.

    De opdrachtgever is op zoek naar een kandidaat die op zoek is naar een vaste baan waar hij / zij zichzelf kan ontplooien en lange tijd wilt blijven werken.

  • Ben jij de juiste kandidaat voor deze part-time rol sollicteert dan direct. Indien je meer over de functie en de organisatie wilt weten, neem dan contact op met;
  • Chantal de Rooij op het telefoonnummer 0411-684282 of via boxtel startpeople.nl

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier