Projectmedewerker Vastgoed M/V voor 24 uur per week
Flexibility
Zoetermeer, NL
4 dagen geleden

Voor onze klant welke projecten op het gebied van bedrijfs onroerend goed door heel Nederland ontwikkeld, zijn wij op korte termijn op zoek naar een

Projectmedewerker M / V voor 24 uur per week

Onze klant ontwikkeld bedrijfs onroerend goed voor zowel beleggingsdoeleinden als voor de verhuur. Doorgaans zijn dit kleinschalige projecten die op basis van de marktbehoefte op diverse locaties in Nederland neergezet worden.

Door de snelle groei van deze organisatie en uitbreiding van het team is deze vacature ontstaan. Het team bestaat momenteel uit een aantal makelaars en commerciële, financiële en technische medewerkers.

Wat ga je doen?

Na een gedegen inwerkperiode word je verantwoordelijk voor de financiële administratie. Tevens ondersteun je de commerciële binnen- en buitendienst.

Hoofdtaken : (financieel)

Verzorgen van de financiële administratie waaronder in- en uitboeken van facturen, financiële verwerking, debiteuren- en crediteurenbeheer, nabellen van openstaande posten.

Subtaken (commercieel) :

  • Het mede verzorgen van de backoffice administratie, bestaande uit o.a. verwerken van allerhande correspondentie en bijbehorende algemene commerciële administratieve handelingen.
  • Denk hierbij aan het opmaken van verkoopfacturen of opstellen van koop- en huurovereenkomsten.

  • Het mede ondersteunen en verzorgen van de afdeling Commercie. Denk hierbij aan contacten onderhouden met de huidige relaties en potentiele klanten.
  • Daarnaast telefonische vragen en eventuele klachten oplossen of doorverwijzen naar de desbetreffende afdeling.

    Salarisomschrijving

    Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding

    Vaardigheden

  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau; bij voorkeur in financiële of commerciële richting;
  • Je hebt aantoonbare relevante boekhoudkundige ervaring;
  • Ervaring in (bedrijfs) onroerend goed is een pré;
  • Ervaring en goede bekendheid met boekhoudpakket Asperion is een pré;
  • Bekendheid met MS Office, bij voorkeur met Office 365 en de applicatie Dropbox;
  • Daarnaast ben je accuraat, stressbestendig, klantgericht, zelfstandig en een communicatief sterke persoonlijkheid;
  • Prettige telefoonstem hebben;
  • Perfecte kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent gewend om te werken in een klein, energiek team van zeer gemotiveerde en hardwerkende collega's;
  • Je bent woonachtig in een straal van 10 kilometer rondom Zoetermeer
  • Daarnaast ben je beschikbaar op de volgende werkdagen :

    Maandagmiddag, de gehele dinsdag, woensdagmiddag en de gehele vrijdag.

    Wat wij bieden

    Uitstekende arbeidvoorwaarden in een afwisselende functie in een jonge, gezonde en groeiende organisatie.

    Is je interesse gewekt en voldoe je volledig aan bovenstaand profiel?

    Stuur dan je CV voorzien van motivatie naar zoetermeer flexibility.nl. Indien je binnen 5 werkdagen geen reactie van ons hebt ontvangen, betekent dit dat je niet opgenomen bent in de selectie.

    Je zal daarvan niet op de hoogte worden gebracht.

    Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.

    Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier