Specialist Planning and Scheduling
Basic-Fit
Hoofddorp , NL
4 dagen geleden

Zo ziet jouw opdracht eruit

Als Specialist Planning and Scheduling ben je verantwoordelijk voor optimale roosters die perfect afgestemd zijn op de forecast en traffic-analyse en daarmee een optimale bezetting en inzet van ons budget voor het verwerken van onze werkstromen.

Ook ben je mede verantwoordelijk voor het continue verbeteren van onze workforce management processen en ben je in staat om vanuit jouw expertise hierin een significante bijdrage te leveren.

Je werkt nauw en actief samen met jouw collega WFM-ers en je bent in staat hen vanuit jouw senioriteit mee te nemen in de verbeterslagen die we als organisatie gaan maken.

Daarnaast werk je nauw samen met de Teamleiders en je rapporteert aan de Service Support Manager.

Onderstaande taken behoren o.a. tot jouw verantwoordelijkheid :

  • Het opleveren van de perfecte roosters voor alle Customer Support medewerkers, afgestemd op forecast, budget en werkstromen;
  • Je verzorgt de communicatie over het rooster en bent aanspreekpunt voor vragen over het rooster;
  • Continue verwerken en aanpassen van de roosters om op de korte, middellange en lange termijn een optimale bezetting te garanderen en incidentele / onvoorziene omstandigheden het hoofd te kunnen bieden;
  • Het adviseren van en rapporteren aan het managementteam over de optimale afdelingsbezetting (korte en lange termijn, inhuur, training, bezetting over de verschillende skills heen, etc.
  • en de verwachte workload;
  • Het doen van verbetervoorstellen en het uitwerken van de uitvoering hiervan, om het roosterproces iedere week een beetje beter te maken;
  • Het overbrengen van de algemene WFM kennis naar stakeholders binnen de rest van de organisatie;
  • Het leggen van samenwerkingsverbanden met afdelingen als Marketing, Recruitment en HR;
  • Je ondersteunt Traffic en Forecasting / Capaciteitsmanagement waar nodig.
  • Het WFM team is binnen de afdeling Customer Support verantwoordelijk voor het bepalen van de benodigde capaciteit en planning om alle inbound, back office, webcare en 24 / 7- taken van het customer support team af te kunnen handelen.

    Het team is dagelijks bezig met het optimaliseren van alle facetten van de WFM cirkel, planning, reporting, forecast en dagsturing.

    Op dit moment telt ons internationale contactcenter ongeveer 100 seats en verwerken we het werkaanbod uit vijf verschillende landen (Nederland, Frankrijk, België, Luxemburg en Spanje).

    Onze snelgroeiende organisatie vraagt om veerkracht en creativiteit in samenwerking en communicatie.

    Wij vragen

    Iemand die snel beslissingen kan nemen en die voor iedereen benaderbaar is. Je houdt ervan om resultaten te boeken en hebt tevens een servicegerichte houding.

    Je weet jezelf staande te houden in een soms hectische werkomgeving en een ochtend- of avonddienst of af en toe een zaterdagdienst vind je geen probleem.

    Verder beschik jij over :

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie binnen een klantcontact center omgeving;
  • Ervaring met Verint is een grote pre;
  • Uitstekende kennis van Excel;
  • Kennis vandiverse software pakketten waaronder Salesforce en Verint, of je bent in staat dit te leren;
  • Je hebt een uitstekend ontwikkeld analyserend vermogen. Je hebt cijfermatig inzicht, goede communicatieve vaardigheden en je bent sterk in het organiseren van je eigen werk;
  • Je hebt een gedegen basiskennis over alle onderdelen van workforce management en je bent in staat deze kennis te delen en Je weet collega’s te motiveren.
  • Goede kennis van de Nederlandse en de Engelse taal en bij voorkeur ben je in staat je in het Frans uit te drukken.
  • Onze belofte

    Basic-Fit is een jonge, dynamische en sterk groeiende organisatie met een duidelijke missie en inmiddels zijn wij de grootste fitnessketen in Nederland.

    Buiten Nederland hebben we clubs in België, Luxemburg, Frankrijk en Spanje. Wij vinden dat sporten betaalbaar en laagdrempelig moet zijn zodat iedereen die fit wil worden, fit kan worden.

    Ons doel is om de komende jaren verder te professionaliseren en door te groeien. Hiervoor hebben we enthousiaste en gedreven collega’s nodig die helpen onze doelen te bereiken, wij nodigen dan ook iedereen uit om te solliciteren.

    Wat kun je bij ons verwachten :

  • Een gezellige, informele en internationale werksfeer;
  • Veel ruimte voor eigen initiatieven en doorgroeimogelijkheden;
  • Op loopafstand van treinstation Hoofddorp;
  • En natuurlijk een prachtige gym op ons hoofdkantoor waar je altijd gebruik van kan maken.
  • Solliciteer op deze vacature

    Je kunt solliciteren tot en met 29 februari 2020 via de sollicitatie button. Daarna vindt de cv selectie plaats en ontvang je zo snel mogelijk een bericht van ons.

    Heb je nog een vraag, neem dan contact op met Willemijn de Moor, Corporate Recruiter via

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier