Servicekosten medewerker
Page Personnel
Amsterdam, NL
21 uur geleden

Taken en verantwoordelijkheden

  • Analyseren en verwerken van de servicekosten administratie;
  • Controleren van betaling en zorg dragen voor de juiste codering;
  • Afrekening van de vastgestelde eindafrekening en tijdig informeren van de afnemers;
  • Aanleveren van gegevens met betrekking tot de afrekening servicekosten en warmtelevering;
  • Adviseren bij te verstrekken voorschotten;
  • Verwerken van afrekeningen in het grootboek;
  • Periodiek rapporteren aan de verantwoordelijke managers;
  • Optimaliseren van het servicekosten proces;
  • Een leuke en uitdagende functie bij een groeiende organisatie in Amsterdam

    Informele & professionele werksfeer

    Profiel

  • Een afgeronde MBO opleiding;
  • Circa 2 jaar ervaring met administratieve processen;
  • Kennis van servicekosten wordt gezien als sterke pré;
  • Communicatief vaardig en een proactieve werkhouding;
  • Nederlandse vereist;
  • Over onze klant

    Onze klant is een snelgroeiende vastgoedbeheerder in Amsterdam. Met beheer door heel Nederland worden zij gezien als een van de marktleiders in de sector.

    Aanbod

    Een leuke, maar bovenal een stabiele werkomgeving waar pro activiteit en zelfstandigheid wordt beloond door groei binnen de organisatie.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier