Young Professional Customer Care
PinkRoccade Healthcare
Apeldoorn, Netherlands
7 dagen geleden

Zorgsector - Apeldoorn Solliciteer direct

Wij zijn op zoek naar een talentvolle Young Professional Customer Care, die bijdraagt aan het optimaliseren van onze dienstverlening.

Je komt binnen de Business Unit Food & Hospitality te werken in een Customer Care team dat verantwoordelijk is voor de ondersteuning van gebruikers van Culicart Hospitality.

Binnen dit team werk je nauw samen met je directe collega’s aan het ondersteunen van de gebruikers van deze producten. Samen met je collega’s zorg je voor een ultieme klantbeleving en heb je veelvuldig contact met sales, product management en onze consultants.

Voor ons groeiende team zoeken wij een enthousiaste Young Professional Customer Care met een can do mentaliteit. Jij kan hier het verschil in maken! Communicatieve vaardigheden, klantgerichtheid, inlevingsvermogen en het helder krijgen van de gestelde vraag is volledig op jou van toepassing.

FUNCTIE

  • Als Young Professional Customer Care ben je het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via het portaal, voor de klanten die gebruik maken van onze software.
  • Je lost eerste- en tweedelijns klantvragen op door deze te analyseren, door te vragen en (creatieve) oplossingen te bedenken.
  • Hierbij ondersteun je de gebruiker op afstand en handel je de vraag zoveel mogelijk direct af.

  • Indien voor een vraag meer uitwerking nodig is, zet je de vraag door binnen het team en houd je de klant constant op de hoogte over de voortgang.
  • Je zorgt voor het nakomen van de afspraken!

  • Je denkt mee over de inrichting van Customer Service in de organisatie en komt met verbetervoorstellen.
  • WAT VRAGEN WIJ VAN JOU?

  • Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
  • Affiniteit met Zorg & ICT en hospitality;
  • Je ontwikkelt jezelf graag op zowel persoonlijk als op inhoudelijk gebied;
  • Analytisch, servicegericht, doorzettingsvermogen en een grote mate van zelfstandigheid;
  • Je bent fulltime (40 uur) beschikbaar.
  • Een enthousiaste, positieve drive.
  • Je hebt de intentie voor een langdurige samenwerking binnen een hecht, professioneel team met een informele sfeer
  • DE IDEALE KANDIDAAT VOLDOET AAN DE VOLGENDE BESCHRIJVING

  • Is toegewijd, ondernemend en vooruitstrevend (TOV);
  • Benut alle geboden mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • Deelt makkelijk kennis en informatie met anderen;
  • Komt met creatieve ideeën en oplossingen om de klantervaring verder te verbeteren;
  • Werkt graag in een gedreven, enthousiaste en ondernemende organisatie.
  • WAT KRIJG JE HIERVOOR TERUG?

    Wij bieden je een leuke en uitdagende functie, waarin je je talenten kwijt kunt en waar veel ruimte is voor initiatieven en persoonlijke ontwikkeling.

  • Marktconform salaris;
  • Goede overige secundaire voorwaarden, zoals variabele beloning en collectieve verzekeringen;
  • Een werkgever waar klantgerichtheid en persoonlijke ontwikkeling centraal staan;
  • 26 vakantiedagen, mogelijkheid om 12 extra dagen te kopen;
  • Jaarlijks 450 euro persoonlijk budget in te zetten voor gezondheid, eigen ontwikkeling of een extra luxe smartphone;
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Gemotiveerde collega’s, mooi kantoor, open sfeer;
  • ORGANISATIE :

    PinkRoccade Healthcare is onderdeel van Total Specific Solutions, een sterk groeiende IT-dienstverlener met bedrijven verspreid over Europa en gespecialiseerd in het leveren van branche specifieke software-

    oplossingen. De business unit Food & Hospitality heeft meer dan 100 klanten in Nederland en België en ondersteunt met CuliCart Hospitality de logistiek voor patiëntenvoeding en bijbehorende roomservice in ziekenhuizen en zorginstellingen (in GGZ en Care).

    Naast CuliCart Hospitality leveren wij ook software-oplossingen voor financieel management, inkoop- en logistiek en medewerkerplanning.

    Naast applicaties biedt PinkRoccade Healthcare ook uitgebreide support, consultancy en hosting / cloud-oplossingen aan.

    Meer informatie : www.pinkroccade-healthcare.nl

    ENTHOUSIAST GEWORDEN? ZO KOM JE MET ONS IN CONTACT!

    Ben je enthousiast en is deze functie geschikt voor jou? Solliciteer hier!

    Voor meer informatie omtrent deze functie kun je contact opnemen met Elza Schiphof, Manager Customer Service & Consultancy, via elza.

    schiphof PinkRoccade.nl, telefoonnummer 06 4339 2802

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Solliciteer

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier