Adviseur inkomensafhankelijke regelingen
Countus
Zwolle, NL
5 dagen geleden

De sociale zekerheid is voor jou een bekend terrein. Vanuit opleiding of werkervaring heb je hier veel mee te maken. Vanuit fiscaal oogpunt kun jij ondernemers meenemen in belangrijke aandachtsgebieden op dit front.

Wist je dat er in Nederland slechts een klein aantal adviseurs op dit gebied gespecialiseerd is? We dus een enorm exclusieve vacature voor jou beschikbaar hebben?

Wie zoeken wij ?

Als adviseur inkomensafhankelijke regelingen adviseer jij met name werkgevers in allerlei sectoren over de regelingen vanuit de sociale zekerheid, zowel werknemersverzekeringen als volksverzekeringen.

Dit zijn onder andere de WIA, WAO, AOW. Je denkt mee met de ondernemer zodat hij / zij (fiscaal) nadeel vanuit de regelingen kan voorkomen.

Hiervoor heb je contact met de ondernemers en betrokken instanties. Je hebt ook contact met werknemers (medewerkers van onze klanten) die vragen hebben over de bestaande regelingen.

Je bent nieuwsgierig, wilt graag leren en je kennis delen. Je kunt zelfstandig te werk gaan, schroomt niet om een gesprek met een ondernemer of instanties te voeren.

Voel je je nog geen specialist op het gebied van de sociale zekerheid? Je gaat samenwerken met onze adviseur inkomensafhankelijke regelingen, die jou ook graag wegwijs maakt in zijn expertise.

Het helpt als je een achtergrond hebt als fiscalist of accountant. Echter is dit een pré en geen eis voor deze functie, we gaan graag met jou in gesprek als je deze achtergrond niet hebt.

Jouw enthousiasme en gedrevenheid zijn voor ons minstens zo belangrijk!

Wat ga je doen?

Je werkt vanuit het Expertise Team Fiscaal Juridisch, gevestigd in Zwolle. Echter hoef je niet dagelijks in Zwolle te zijn, je kunt ook op één van onze andere (23) kantoren werken of vanuit huis (hiervoor hebben we een modern thuiswerkbeleid).

80% van je werkzaamheden doe je vanuit je kantoor / huis, 20% van je werkzaamheden zijn gesprekken met klanten en collega's.

Je wordt direct ingeschakeld door (potentiële) klanten of wordt door een ondernemersadviseur van Countus ingeschakeld, die jouw specialisme inzet om zijn / haar klantvraag te beantwoorden.

Waar ga je werken?

In bijna 100 jaar is Countus uitgegroeid tot dé accountants- en adviesorganisatie in vier sectoren : Agro & Agri, MKB, Zorg, Horeca & Leisure.

We werken vanuit 24 vestigingen, waardoor we dichtbij onze klanten zijn én ook bij jou! We adviseren klanten m.b.t. de jaarrekening, belastingaangifte, salarisadministratie, pensioen, verzekeringen en overnames.

Daarnaast ondersteunen onze expertiseteams waaronder Controle-team (Audit) en Personeelsmanagement vanuit ons hoofdkantoor in Zwolle ondernemers in heel Nederland.

Ook zijn zij sparringpartner voor collega’s op de vestigingen.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Bij ons is iedereen gelijk en spreken we elkaar gewoon bij de voornaam aan. Toegankelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Er wordt fanatiek gewerkt en is ook ruimte voor plezier. Medewerkers zoeken elkaar dan ook regelmatig op. Want : samen bereiken we meer dan alleen. #nononsense

Met Team Countus ben je nooit alleen. Wij staan dichtbij onze mensen en hanteren korte lijnen. Bij ons staan de deuren altijd open.

Door onze platte organisatiestructuur, is de stap naar de (regio)directie zo gemaakt. #betrokken

Bij Countus kennen we geen partnerstructuur. Wij werken vanuit de filosofie dat er een gezonde winstgevendheid behaald moet worden voor de continuïteit van het bedrijf.

Voor alle medewerkers is het mogelijk om een aandeel in Countus aan te schaffen, dit noemen we de medewerkersparticipatieregeling (MePa).

Zo stimuleren we ondernemerschap in onze organisatie.

Wat bieden wij jou?

Bij Countus staat jouw eigen ontwikkeling voorop. Want als jij doet waar jij goed in bent en blij van wordt, zorgt dat voor een gezonde werkcultuur.

We streven naar ondernemerschap binnen de organisatie en kansen zijn er genoeg. Als jij laat zien dat je ze wilt pakken, helpen wij je daarbij.

Van training, van projecten en elkaar. Samen voor ontplooiing noemen wij dat. #ruimtevoorontwikkeling

Daarnaast kun je rekenen op het volgende :

  • Een salaris tussen de € 3.700 en € 6.700 bruto per maand (o.b.v. 40 uur) plus 8,4% vakantiegeld;
  • Een dienstverband voor 32, 36 of 40 uur per week is mogelijk. Daarbij krijg je de mogelijkheid om je werkdagen en tijden zelf in te delen;
  • Een ruime vakantiedagenregeling, minimaal 30 vakantiedagen met de mogelijkheid om vakantie-uren te kopen of verkopen;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Een goede mobiliteitsregeling;
  • Een gedegen pensioenregeling waar je zelf een geringe eigen bijdrage in hebt.
  • Vitaal aan het werk :

  • Een uitgebreid scholingsaanbod waardoor je jezelf kan blijven ontwikkelen op persoonlijk en professioneel vlak;
  • Korting op je sport-abonnement en zorgverzekering;
  • Lekker op de fiets naar het werk? Maak gebruik van onze fietsregeling;
  • Moderne thuiswerkfaciliteiten
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier