Inbound supervisor
Het Customer Care Center
Alkmaar, NL
6 dagen geleden

Vacature omschrijving

Het team waarin je terecht komt bestaat uit ambitieuze, analytische en commerciële mensen die gewend zijn om binnen een dynamische omgeving te werken en hart hebben voor de klanten van Het Customer Care Center.

De Supervisor is samen met het supervisieteam verantwoordelijk voor de werkvloer. Hieronder verstaan we het aansturen van jouw team, de door hen geboekte resultaten monitoren en samen werken aan het behalen van de best mogelijke resultaten voor jouw campagne.

Dit doe je natuurlijk niet alleen! Je werkt samen met de verschillende teams binnen HCCC en fungeert als koppeling tussen Projectmanagement en de werkvloer.

Dit brengt heel veel diversiteit in de werkzaamheden met zich mee. Je rapporteert aan de contact center manager.

Wie wij zijn?

Het Customer Care Center is een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker we zijn er elke dag mee bezig.

Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is : een middelgrote speler in de dynamische contactcenter branche.

De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Taken en verantwoordelijkheden

Jouw belangrijkste taken zijn :

  • Behalen van de targets voor jouw campagnes, inclusief administratie + rapportage van de scores;
  • Kwaliteit en resultaten van de gevoerde telefoongesprekken borgen;
  • Coachen, begeleiden, motiveren en trainen van jouw team;
  • Knelpunten signaleren en rapporteren aan het Projectmanagementteam;
  • Meeluisteren met de agents en gespreksfeedback verzorgen + coaching gesprekken voeren;
  • Creëren van een optimale werkomgeving voor jouw team;
  • De werktijden liggen op maandag t / m vrijdag tussen 08 : 30 en 21 : 30 uur en op zaterdag van 09 : 30 tot 16 : 30 uur; Functie is voor 36 uur per week met flexibele werktijden, het rooster maken we in overleg.

    Wat heb je nodig?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een outbound callcenter;
  • Ervaring als supervisor of teamleider;
  • Ervaring met sales;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede commerciële, communicatieve en coaching vaardigheden;
  • Zelfstandig, proactief, collegiaal, stressbestendig, integer, inlevingsvermogen, resultaatgericht;
  • Analytisch;
  • Flexibel inzetbaar (ook avonden en zaterdagen);
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier