Contract administrator, Rabobank Nederland
Randstad
EINDHOVEN, NL
5 dagen geleden

Herken jij jezelf in de woorden zoals enthousiast, accuraat, stressbestendig en flexibel? Zie jij het al helemaal voor je om als contract administrator aan de slag te mogen gaan bij de Rabobank in (hartje) Eindhoven?

Denk jij als contract administrator graag mee om de processen te verbeteren? Krijg jij er energie van om alle financiële administratie op een structurele manier af te handelen?

Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als contract administrator kom je te werken in een team van 8 collega’s. Het Contract Administration team is onderdeel van COZ Eindhoven.

COZ CMA maakt factoring nog leuker, beter en passender! Dit doen ze door doeltreffend en met plezier te werken aan het creëren van heldere oplossingen, waarbij verbinding centraal staat! De afdeling waar je komt te werken zijn enthousiast, betrokken en betrouwbaar.

Voor deze functie als contract administrator is samenwerking in een team, kunnen omgaan met deadlines en pro actief contact met medewerker van andere afdelingen erg belangrijk.

  • Je bent als contract administrator verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking van allerlei contact gerelateerde mutaties zoals;
  • Verwerken inkomende debiteurenbetalingen.
  • Debiteuren- en voorraad opschoning.
  • Verzorgen dagelijkse tijdige uitbetalingen aan onze factoring klanten.
  • Doorvoeren van diverse contract aanpassingen.
  • Opvoeren valuta koersen.
  • Opvoeren manuele doorbelasting aan klant (bankkosten etc.).
  • Rekeningbeheer van onze klanten (openen, wijzigen, sluiten bankrekeningen).
  • Pro actief meedenken over procesverbeteringen.
  • Betrokkenheid in opstart proces voor nieuwe klanten i.s.m. andere afdelingen.
  • Beheren van diverse tussenrekeningen in het factoring systeem.
  • Nauwe samenwerking met het klantcontact team.
  • Wie ben jij?

    Als administratief medewerker weet jij als geen ander om resultaatgericht en zowel zelfstandig als in een team te kunnen werken.

    Heb je al ervaring met bancaire werkzaamheden of eerder in een financiële omgeving gewerkt? Dan is dat een grote pré; voor deze functie als contract administrator!

    Wat is verder belangrijk om als contract administrator aan de slag te kunnen gaan?

  • Je bent 36 uur per week beschikbaar verdeeld over 5 werkdagen;
  • Je hebt minimaal een MBO 4 diploma en / of HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt een economische en boekhoudkundige achtergrond
  • Wat krijg je ervoor terug?

  • Je komt te werken in een team bij een toonaangevende bank met de missie "Growing a better world together". Verder krijg je het volgende;
  • Je krijgt een contract via Randstad waarbij je een uitzicht hebt op een vaste overeenkomst;
  • Je krijgt volop mogelijkheden tot meerdere opleidingen;
  • Je start op een salaris van € 12,75
  • Een passende reiskostenvergoeding;
  • Een mooie werkervaring op je CV bij een toonaangevende bank
  • Enthousiast geworden? Wil jij snel aan de slag?

    Reageer dan op deze vacature zodat we je binnenkort misschien wel kunnen voorstellen aan je nieuwe collega's. Je hoort binnen 24 uur van ons wat de mogelijkheden zijn

    Heb je nog vragen? Bel of mail dan naar onderstaande gegevens!

    Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.

    Wan, Mary

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier