Directiesecretaresse (m/v) 
Autoriteit Consument & Markt
Den Haag, NL
5 dagen geleden

Een mooie positie bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) voor een proactieve, ervaren directiesecretaresse met een brede interesse in vraagstukken over energie en duurzaamheid.

Zoek je een baan met afwisselende werkzaamheden waarbij je tevens een coördinerende rol binnen het secretariaat hebt en ben je daarnaast een echte teamplayer?

Solliciteer dan op de vacature Directiesecretaresse bij de Directie Energie.

Over de functie

De Directie Energie (DE) is verantwoordelijk voor het toezicht op de energiemarkt en stelt via regulering onder meer de inkomsten van de netbeheerders in Nederland vast.

Ook heeft DE een rol bij de Europese integratie van energiemarkten door koppeling van markten, wat het werk een internationaal karakter geeft.

De Nederlandse energievoorziening moet duurzamer worden en de energiesector is volop in ontwikkeling. Wat betekent de energietransitie voor consumenten, bedrijven en netbeheerders?

Hoe vinden we een balans tussen investeringen, betaalbaarheid en duurzaamheid van energie? Dit zijn enkele voorbeelden van vraagstukken waar DE mee te maken heeft.

Als directiesecretaresse bij DE heb je een coördinerende rol binnen het secretariaat. Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen hiervan.

Op het secretariaat zijn naast de directiesecretaresse nog drie secretaresses werkzaam. Gezamenlijk vervullen jullie een centrale rol binnen de directie van 85 medewerkers.

Het secretariaat is een vraagbaak voor het managementteam en medewerkers. Als directiesecretaresse ben je zichtbaar en weet je moeiteloos de afstemming te vinden met andere secretariaten binnen en buiten de ACM.

Daarnaast bestaan jouw werkzaamheden o.a. uit het :

  • Ontzorgen van de directeur door het proactief beheren van zijn agenda (prioriteren en structureren);
  • Het plannen en boeken van dienstreizen;
  • Plannen en organiseren van bijeenkomsten en overleggen voor de directie;
  • Verzorgen van eenvoudige (mail)correspondentie;
  • Tijdig aanleveren (en zo nodig printen) van relevante stukken aan de directeur;
  • Werken met administratieve ICT-systemen en het ondersteunen van medewerkers daarbij;
  • Beheer van het intranet (Sharepoint) van de directie.
  • Functie-eisen

    Je bent energiek, flexibel en dienstverlenend. Ook ben je een aanpakker die overzicht houdt en met een goede dosis relativeringsvermogen de kalmte weet te bewaren in een hectische omgeving.

    Je werkt secuur, kunt vooruitdenken en bent organisatiesensitief. Je bent goed in staat effectief te communiceren en ook in teamverband samen te werken.

    Herken jij je in dit profiel en voldoe je aan onderstaande criteria dan ontvangen we graag je sollicitatie!

  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Je hebt minimaal vijf jaar relevante ervaring als coördinerend (directie)secretaresse;
  • Affiniteit met de energiesector en de bereidheid je hierin te verdiepen;
  • Nederlands en Engels op een professioneel niveau, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Zeer ruime ervaring met Microsoft Office (o.a. PowerPoint, Word, Excel, Outlook);
  • Minimaal vier volledige werkdagen per week beschikbaar bij ons op kantoor.
  • Arbeidsvoorwaarden

    De ACM is een energieke, hedendaagse werkgever die actief is in het maatschappelijke speelveld waar de dynamiek groot is.

    Je werkt aan inhoudelijk interessante en zeer actuele zaken. Toezichthouders staan in het centrum van de belangstelling.

    Media, politiek, bedrijfsleven en het publiek volgen ons werk kritisch. Jouw werk heeft direct impact op consumenten en bedrijven.

    Verder kun je rekenen op :

  • Ruime mogelijkheden voor verdere ontwikkeling en specialisatie (o.a. opleidingen binnen en buiten onze eigen Academie);
  • Een aanstelling voor in ieder geval twee jaar (het gaat om een structurele plek, maar vanwege taakstelling verlenen wij een tijdelijke aanstelling);
  • Salaris conform schaal 7 (min. €2.312,36 en max. €3.013,89 ), op basis van een 36-urige werkweek;
  • Bovenop het salaris ontvang je 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,3%;
  • Een uitstekend secundair arbeidsvoorwaardenpakket (conform de Rijksoverheid cao), inclusief o.a. een fietsregeling, extra verlof opties, parttime mogelijkheden, voordelig sporten;
  • Werktijden zijn, in onderling overleg, flexibel in te delen;
  • Een prettige werkomgeving met goede faciliteiten en een gezellig bedrijfsrestaurant in hartje Den Haag, vlakbij het CS.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier