Medewerker Klantenservice NL/FR
Hans Anders
Gorinchem, NL
2 dagen geleden

Samen maken we Hans Anders.

  • Kan ik een afspraak maken voor een nieuwe bril?
  • Kunt u lenzen voor mij bestellen?
  • Kom ik al in aanmerking voor een nieuw hoortoestel?
  • Wat betekent deze actie voor mij?
  • Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen?
  • Wat de klantvraag ook is Hoe een gesprek ook loopt Als medewerker klantenservice is het jouw taak om ervoor te zorgen dat klanten met een grote glimlach weer ophangen.

    En meestal lukt dat! Onze klanten zijn namelijk bijzonder tevreden met onze service in de winkels en aan de telefoon, zo blijkt uit onderzoek.

    Werken in ons Customer Contact Center betekent dat je van elk gesprek een feestje mag maken voor de klant. Deze positieve benadering zorgt samen met de hoge klantwaardering voor een onwijs goede sfeer en motivatie op de vloer.

    Koffie drinken we bij ons dus niet omdat we het nodig hebben, maar gewoon omdat ie zo lekker is.

    Inwerken spannend? Niet bij Hans Anders. Je krijgt vanaf de eerste minuut alle hulp van je collega’s om je snel thuis te voelen en het vak te leren.

    Dat doe je via coaching on the job en training o.a. in ons Hans Anders College.

    Wat ga je doen?

    Wat ga je doen als medewerker klantenservice?

  • Voornamelijk communiceer je in het Nederlands. Maar af en toe beantwoord je ook de vragen van onze Franstalige klanten. Je bent verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden;
  • Klantafspraken inplannen voor vestigingen in heel Nederland en Vlaanderen.
  • Klantdossiers actueel houden en waar nodig klantgegevens aanpassen.
  • Klachten afhandelen, feedback verzamelen, en de klacht en bijbehorende informatie doorzetten naar de juiste mensen / afdelingen binnen Hans Anders.
  • Vragen beantwoorden over bestellingen, acties en de webshop.
  • Contact opnemen met klanten wanneer een afspraak gewijzigd moet worden.
  • Klanten helpen die er op de website niet uitkomen.
  • Aanspreekpunt zijn voor collega’s uit de winkel.
  • Wie ben jij?

  • In ingewikkelde vragen zie jij een toffe uitdaging. Want soms stellen klanten vragen die je écht even goed moet uitzoeken, of krijg je vragen die je nog nooit eerder hebt gehad.
  • Jij bent creatief in je oplossing, denkt na over hoe iets wél kan. Zo help je de klant binnen 1 contactmoment verder. High five, en doorrr!

  • Snelle afwisseling in je werk vind je leuk. Je kunt makkelijk schakelen in vragen, werkzaamheden en computerprogramma's om klanten vlot te helpen.
  • Je houdt van vrijheid en verantwoordelijkheid om cases zelfstandig af te handelen en op te volgen. Je krijgt de ruimte om binnen vastgestelde kaders zelf beslissingen te nemen, zoals een cadeaubon geven bij een klacht als je daar een goede reden voor hebt.
  • Je bent doordeweeks inzetbaar en minimaal 24 uur per week beschikbaar. 1 keer in de 5 weken werk je op zaterdag en je weet 3 weken vooraf wat je rooster is.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier