Customer service medewerker
Unique
Zeist, NL
4 dagen geleden
source : Uitzendbureau.nl

Ben jij sterk in jouw communicatie naar klanten toe en ben jij secuur in het verwerken van administratie? Solliciteer direct op deze functie customer service medewerker! Heb je vragen?

Bel naar 030-2736100 en vraag naar Bert of Wenneke.

Voor een van de dochterondernemingen van ABN AMRO ga jij in de functie van customer service medewerker, met het service team, aan de slag met het updaten van gegevens in klantdossiers.

Denk hierbij aan het updaten van contactgegevens, identificatie documenten of andere persoonlijke gegevens.

Alle actieve klanten zullen geïnformeerd worden over deze update, per brief. Naar aanleiding van deze brief zullen er veel klanten vragen hebben over onder andere phishing activiteiten, de reden waarom zij gegevens moeten updaten en meer.

Jij zorgt ervoor dat de klant naar volle tevredenheid geholpen wordt en dat de bezwaren die de klant heeft, worden weg genomen.

Jij zal dus niet alleen bezig zijn met administratieve werkzaamheden maar jij zal ook veel klantcontact hebben via de telefoon of via de email.

Bij ABN AMRO en dochterondernemingen zijn er verschillende DFC teams (Detection Financial Crime) actief. Zij signaleren en onderzoeken allerlei klanten en financiële transacties op criminele activiteiten.

Hiermee zal regelmatig samengewerkt worden.

Arbeidsvoorwaarden

We bieden je een functie waarin je de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen. Je krijgt een goed inwerktraject om de systemen en het werk onder de knie te krijgen.

En verder :

  • Salaris tussen €2.610,- en €2.784,- bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Een fulltime functie van 36 - 40 uur per week, in overleg ook de mogelijkheid om parttime te werken (32 uur);
  • Leerzame functie om je te ontwikkelen;
  • Gratis toegang tot E-learning platform GoodHabitz via Unique;
  • Maak jij een goede indruk en jij laat zien dat je je ontwikkelt en leergierig bent, zal de klant overwegen om je in vaste dienst te nemen.
  • Vaardigheden

    Jij bent een echte teamspeler met een goede dosis humor. Je bent communicatief sterk en telefonisch klantcontact schrikt jou niet af.

    Kwaliteit leveren vind je belangrijk en je houdt van aanpakken. Daarnaast weet je problemen te benoemen maar ook oplossingen aan te dragen.

    Over de werkgever

    Wanneer jij start als customer service medewerker kom jij te werken op het hoofdkantoor in Bunnik. Jouw opdrachtgever is specialist in het verantwoord verstrekken van persoonlijke leningen op basis van een gedegen klantonderzoek en financieel advies.

    Je komt te werken in een ambitieuze, resultaatgerichte en professionele organisatie met een collegiale werksfeer en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

    Jouw werkplek bevindt zich in een open kantoortuin met natuurlijk licht.

    Het kantoor is goed te bereiken met eigen vervoer vanuit de omgeving van Bunnik. Denk aan Zeist, Nieuwegein of Utrecht.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier