Manager Outsourcing
DPD
Oirschot
5 dagen geleden

De strategie van DPD Nederland richt zich op twee belangrijke onderscheidende kenmerken. De kwaliteit van onze dienstverlening en de innovaties in onze dienstverlening.

Om die reden zijn Kwaliteit en Customer Experience twee van de belangrijkste pijlers binnen DPD. Jij als Manager Outsourcing hebt hier een groot aandeel in en bent hét gezicht voor onze externe partners.

Jouw functie.

In deze uitdagende functie houd jij je bezig met het aansturen, verder ontwikkelen en verbeteren van het functioneren van het externe partner netwerk (voornamelijk externe contact centers) met als doel het verbeteren van de klantervaring.

Wat houdt dat allemaal in?

Je bent verantwoordelijk voor de klantbeleving van customer service bij DPD’s externe partners.

Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van contractuele afspraken tussen DPD en haar externe partners.

Je draagt zorg voor het implementeren van werkstromen, services en DPD standaarden bij externe partners.

Je gebruikt de door externe partners gegenereerde data om binnen de DPD organisatie verbeteringen door te voeren.

Je zorgt voor wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse evaluaties van prestaties.

Je bent de spil in RFP projecten in de zoektocht naar nieuwe partners of in het uitdiepen van de relatie met huidige partners

Je overziet alle relevante logistieke en administratieve processen en geeft aan waar deze verder verscherpt moeten worden op basis van klantervaring en partner prestaties.

Je zorgt waar nodig voor wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse evaluaties van prestaties.

Als een nieuwe partner wordt gecontracteerd draag jij zorg voor het project management van de implementatie en het inbedden van de nieuwe partner in de DPD organisatie.

Samen met het Customer Service MT bedenk je oplossingen voor hoe contacten door middel van self-service en automatisering kunnen worden afgehandeld.

Jij neemt mee aan competenties :

  • Focus op de klant, visie én resultaat!
  • Flexibel (team)leiderschap
  • Analytisch en planmatig denken
  • Zelfvertrouwen en durf
  • Jouw scherpe blik en verbindende persoonlijkheid
  • Jij neemt mee aan kennis en ervaring :

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een CX-managementfunctie
  • Diepgaande kennis van en ervaring met procesverbetering trajecten.
  • Managen van een positieve servicecultuur en persoonlijke ontwikkeling
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Jouw plek in de organisatie?

    In deze functie rapporteer je aan de Manager CX en neem je deel in het Customer Service MT bestaande uit de; Manager CX, Manager Strategic Accounts Service, Manager CX Support & Innovation en Manager Customer Support.

    Wat biedt DPD jou?

    Een dynamische logistieke omgeving met enthousiaste en gedreven collega’s

    Veel ruimte om jouw ideeën te realiseren en daar resultaat mee te boeken

    Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en relevante opleidingen te volgen

    Een informele, open en gedreven cultuur, met alle ruimte voor initiatief en eigenaarschap

    En natuurlijk biedt DPD jou een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, in een contract voor bepaalde tijd, met de mogelijkheid tot een contract voor onbepaalde tijd

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier