Executive Assistant / Office Manager
Aegon
Amsterdam
4 dagen geleden

Als Team Executive Assistant ben je de spil van onze logistiek en planning, en verwachten we dat je met ons de schouders eronder zet, zodat we met z’n allen snel en efficiënt kunnen werken.

Je werkt ook nauw samen met andere Secretaresses en assistentes bij de bedrijven in ons fonds, en de bredere Aegon-organisatie.

Je bent proactief, leergierig, enthousiast, discreet en oplossingsgericht. De voornaamste taak is ondersteuning van het team in het hele investeringsproces, travel en planning, rapporterend aan de CEO van AGCF.

Assisteren bij projectwerk, zoals overname trajecten, document management en website beheer worden ook regelmatig verwacht.

Enkele taken staan hieronder beschreven :

  • Beheren van agenda's (4) en mailboxen (2) op een proactieve manier om een efficiënte opvolging van verzoeken en afspraken te garanderen, het regelen van onze reizen, plannen van afspraken en boeken van hotels en vluchten;
  • Beheer van gevoelige, vertrouwelijke informatie in overnames en investeringen met de bijbehorende discretie; Planning en voorbereiding van interne en externe vergaderingen, en het zorgen voor relevante stukken vooraf.

    Communicatie met deelnemers voor en na de vergadering / het evenement waar nodig; Bijhouden van documentatie en correspondentie, om te zorgen dat deze gemakkelijk toegankelijk zijn en snel kunnen worden teruggevonden door huidige en toekomstige gebruikers.

    Hiervoor hebben we een gezamenlijk tool, wat alle teamleden gebruiken

    Draaiend houden van de kantoorfaciliteiten in Amsterdam en regelen van vergader faciliteiten, en update van de website, nieuwsbrieven en mailinglijsten.

    Over de afdeling

    Aegon Growth Capital Fund (AGCF) is gevestigd in Amsterdam, en maakt deel uit van Aegon’s global venture en investment platform.

    Door te investeren in FinTech en InsureTech bedrijven versnelt Aegon de internationale innovatiestrategie.

    Sinds 2017 is AGCF actief en heeft het deelnemingen in verschillende tech-gedreven bedrijven in de financiële dienstverlening in binnen en buitenland.

    We zijn continue actief bezig met het vinden en screenen van verdere investeringen.

    Het team in Amsterdam bestaat uit vier ervaren professionals met verschillende achtergronden. Kijk voor meer info op

    We investeren gemiddeld 8-12 miljoen euro in bedrijven in de Europese financiële dienstensector, zoals hypotheekverstrekkers, financieel adviseurs, on-

    line platformen, administratie en / of IT bedrijven.

    In nauwe samenwerking met succesvolle management teams nemen we minderheidsbelangen in deze bedrijven en we ondersteunen ze bij belangrijke strategische beslissingen.

    Ook bieden we toegang tot het internationale netwerk van Aegon.

    Profiel

    Als heb je HBO werk en denk-niveau en ben je beschikbaar voor minimaal 32 uur. Aanvullend heb je drie tot vijf jaar werkervaring, bij voorkeur binnen consultancy, advocatuur of financiële dienstverlening.

    Je vindt het leuk om proactief in een snelle en veeleisende omgeving te werken en je kunt goed prioriteiten stellen. Ook heb je oog voor detail en kun je meerdere dingen tegelijkertijd afhandelen. Aanvullend heb je :

  • Uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden - in staat om te communiceren op alle niveaus van de organisatie, uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Proactieve, stipte, betrouwbare teamspeler, met de bereidheid om andere leden van het team te helpen;
  • Inzicht in financiële instellingen en processen rondom overnames, investeringen is een pluspunt;
  • Sterke MS Office-vaardigheden : Word, Excel, Outlook, PowerPoint;
  • HBO werk en denk-niveau en beschikbaarheid voor minimaal 32 uur per week, werktijden in onderling overleg
  • Arbeidsvoorwaarden

    Wij bieden je een boeiende functie, waarin je zelfstandig en op professionele wijze te werk gaat in een ambitieuze en dynamische organisatie.

    Groei en ontwikkeling vinden wij belangrijk, daarom investeren we veel in onze medewerkers in de vorm van ontwikkelings-

    en doorgroeimogelijkheden. In ruil voor jouw betrokkenheid en inzet bieden wij je een uitgebreid pakket aan uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals :

  • Een maandsalaris tussen € 2.6753,- en € 3.790,- op basis van 40 uur.
  • Daar bovenop ontvang je een vaste 13e maand en vakantievergoeding in de vorm van een maandelijks flexbudget van 16,7% van je maandsalaris.
  • Goede werk / privé balans met minimaal 27 vakantiedagen.
  • Een passende reiskostenvergoeding.
  • Uitstekende pensioenregeling en korting op Aegon producten.
  • Interesse?

    Spreekt deze rol jou aan? Wij ontvangen dan graag jouw cv en motivatie via ons sollicitatie formulier op deze website. Een online assessment maakt onderdeel uit van het selectie proces.

    Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Helen Hoogerhuis-Gijzemijter, 0683589513 of .

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier