Financieel administratief medewerker (parttime)
Antenna
Aalsmeer, Nederland
3 dagen geleden

Kijk, dit is nu een leuke functie voor jou als je naast financieel werk ook wat ervaring hebt met HR- en Office werkzaamheden.

Wij zoeken dus een multi talent. Ben jij de pittige kandidaat die zelfstandig werkt en interesse heeft in deze combinatie van taken?

Je komt te werken in een jong bedrijf met dito collega's en je ondersteunt de Finance manager bij haar werk en de directieleden waar nodig.

Je gaat werken voor een innovatief technisch bedrijf in Aalsmeer.

Functieomschrijving

Kijk, dit is nu een leuke functie voor jou als je naast financieel werk ook wat ervaring hebt met HR- en Office werkzaamheden.

Wij zoeken dus een multi talent. Ben jij de pittige kandidaat die zelfstandig werkt en interesse heeft in deze combinatie van taken?

Je komt te werken in een jong bedrijf met dito collega's en je ondersteunt de Finance manager bij haar werk en de directieleden waar nodig.

Je gaat werken voor een innovatief technisch bedrijf in Aalsmeer.

Jouw verantwoordelijkheden :

  • Debiteuren- en crediteuren administratie, het boeken van inkoopfacturen, kredietlimieten controleren en overige financië
  • le taken ter ondersteuning van de Finance manager.

  • Controleren, bijhouden en archiveren van diverse financiële dossiers.
  • Office taken zoals het boeken van reizen en het organiseren van diverse uitjes e.d.
  • Verwerken van inkomende post.
  • HR taken zoals verwerken van declaraties van personeelsleden, bijhouden kilometerregistratie, verwerken van mutaties in personeelsdossiers.
  • Receptiewerkzaamheden.
  • De organisatie

    Het innovatieve bedrijf in Aalsmeer ontwikkelt, produceert en distribueert geavanceerde verlichtingssystemen voor de (glas)tuinbouw wereldwijd.

    Onder leiding van het jonge en ambitieuze management team is er in de afgelopen jaren een enorme groei gerealiseerd, zowel in Nederland als in het buitenland.

    Om de groei te kunnen faciliteren, worden op locatie alle producten ontwikkeld, geproduceerd en gedistribueerd. Ook werken het MT, de Finance manager en de ontwikkel-, verkoop- en logistieke teams hier.

    Bij dit bedrijf is men trots op de professionele, informele cultuur waarbij de lijnen kort zijn en iedereen de kans krijgt zichzelf volop te ontwikkelen.

    Wat krijg jij?

  • je ervaring hebt met financieel administratief werk en een ondersteunende rol prettig vindt;
  • je jezelf herkent in de volgende kenmerken : leergierig, positief, opgeruimd karakter, stevig in de schoenen, oog voor detail, organisatorisch sterk en flexibel;
  • je een vlot persoon bent en open communiceert;
  • je een opleiding op Mbo niveau hebt afgerond;
  • de meeste software systemen voor jou geen geheimen hebben;
  • Nederlands en Engels beheerst in woord en geschrift.
  • Dus, ben jij een zelfstandige teamplayer die aan één woord genoeg heeft? Wil jij werken met een vooruitstrevend team van collega'
  • s? Dan ben jij misschien wel dé kandidaat die wij zoeken. Reageer via de sollicitatiebutton en voeg jouw cv en eventueel een motivatie toe.

    Wat breng jij mee?

  • Een parttime job voor zo'n 24-28 uur per week bij een jonge organisatie die zich snel ontwikkelt.
  • Salaris afhankelijk van jouw ervaring; van €2200,- tot €2630,- bruto per maand, op basis van 40 uur per week.
  • Volop mogelijkheden om mee te groeien met het bedrijf.
  • Grote mate van zelfstandigheid.
  • Je krijgt direct een contract bij de werkgever.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier