Secretaresse Bestuur Federatie Medische Staf
Diakonessenhuis
Utrecht, Netherlands
5 dagen geleden

Secretaresse Bestuur Federatie Medische Staf 20 uur

Ben jij op zoek naar .

Een algemeen ziekenhuis met grote ambities? Een ziekenhuis dat mensgerichte en toegewijde topkwaliteit zorg biedt? Zoek je een werkomgeving waar collega’s elkaar kennen en makkelijk aanspreken?

Waar professioneel en slim samengewerkt wordt in een informele en gezellige sfeer? Dan is een baan bij de FMSD in het Diakonessenhuis echt iets voor jou.

De medewerkers van de FMSD : Wij willen de medische staf optimaal ondersteunen zodat de medische staf zijn rol in het ziekenhuis goed kan vervullen.

De Federatie Medische Staf vertegenwoordigt alle medisch specialisten in het Diakonessenhuis en heeft een brede adviserende rol richting de Raad van Bestuur.

De secretaresse zal het bestuur van de Federatie en de medische staf ondersteunen als het gaat om organisatorische en administratieve werkzaamheden.

Het betreft een zelfstandige functie met ruimte om de inhoudelijke invulling nader te bepalen samen met je directe collega en in afstemming met het bestuur.

Een functie waar jij, als ondersteuner pur sang’ blij van wordt!

Kies je voor het Diakonessenhuis, dan hebben wij je veel te bieden

  • Een modern en centraal gelegen ziekenhuis met een ambitieuze visie op de toekomst
  • In de teams aandacht voor teambuilding en- ontwikkeling
  • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen
  • We zijn een erkend opleidingsziekenhuis en werken daartoe samen met diverse instellingen
  • Onze patiënten geven ons een rapportcijfer van 8,2 en we hebben 16 keurmerken van patiëntenverenigingen.
  • Prima arbeidsvoorwaarden

  • Een salaris volgens FWG-groep 45. Deze schaal heeft een maximum van €3.072,- bruto per maand bij een volledige werkweek
  • Een vakantietoeslag van 8,33%
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Deelname in het pensioenfonds PFZW
  • Contract voor de duur van 1 jaar met uitzicht op een contact voor onbepaalde tijd
  • Een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden. Dit systeem maakt het mogelijk zelf bepaalde arbeidsvoorwaarden te kiezen, bijvoorbeeld het kopen van extra vakantiedagen of de aanschaf van een fiets, tegen een iets lager brutoloon of de inzet van uren.
  • Je functie

    De belangrijkste werkzaamheden zijn :

  • Bewaken van de agenda en regelen in- en externe afspraken voor het bestuur
  • Ontvangen telefoongesprekken bestemd voor het bestuur, fungeren als sluis’; en zelfstandig afhandelen, waar mogelijk, van gesprekken
  • Plannen en bereiden van vergaderingen (ook stafbreed), opstellen agenda’s verzamelen vergaderstukken, notuleren en ondersteunen van de vergaderingen, zorgen voor verslaglegging, bewaken van afhandeling van afspraken en besluiten en zelfstandig afhandelen van zoveel mogelijk actiepunten
  • Verwerken en registreren van inkomende en uitgaande post, bepalen naar eigen inzicht de routing, signaleren van eventuele actiepunten en waar mogelijk zelfstandig afhandelen
  • Opstellen brieven, uitwerken notities, afhandelen (na overleg met bestuurslid) correspondentie en bewaken inhoud, taalgebruik en huisstijl
  • Zorgen voor archivering en onderhouden van het archief Medische Staf
  • Organiseren van administratieve en praktische zaken zoals facturenafhandeling, zaalreserveringen en bestelling van kantoorartikelen.
  • Dit verwachten we van jou

  • Professionaliteit
  • Collegialiteit
  • Pro- activiteit en zelfstandigheid
  • Flexibiliteit
  • Bereidheid om incidenteel een avondvergadering te notuleren
  • Goede contactuele en communicatieve vaardigheden
  • Gestructureerd, accuraat en in staat het overzicht te houden
  • Het stellen van prioriteiten in het eigen werk en herkennen van prioriteiten bij het bestuur.
  • Voor deze functie zijn we speciaal op zoek naar een collega met...

  • HBO werk- en denkniveau
  • Een afgeronde secretariële opleiding
  • Enkele jaren relevante werkervaring
  • Up to date kennis van MS office.
  • Beschikbaarheid op de maandag, dinsdag (incidenteel op di-avond) en donderdag.
  • Enthousiast?

    Solliciteer dan uiterlijk op 11 januari 2019 via het online sollicitatieformulier.

    Heb je vragen of wil je meer informatie, neem dan contact op met Marc Verhagen, voorzitter FMSD tel. 088-2505080 of mail mverhagen diakhuis.nl.

    We vragen altijd referenties na. Zorg dat je minimaal twee referenties voor ons hebt. Als je in dienst komt, vragen we je om een originele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

    De kosten hiervoor krijg je vergoed.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier