Wat ga je doen?
Bij het opzetten van een (near) realtime dataplatform in onze omgeving is het van belang dat de data tijdig, juist en volledig beschikbaar is.
Als Data Tester ben je verantwoordelijk voor het opzetten van een teststrategie en werkwijze om de dataproducten naar een hoger kwaliteitsniveau te brengen.
Hierbij hoort het inrichten van (geautomatiseerde) tests in een continuous integration ontwikkelstraat, maar ook het daadwerkelijk testen van opgeleverde producten en het schrijven van testplannen.
Het gaat hierbij om de verificatie van de gebouwde producten en de validatie van de opgeleverde informatieproducten. Daarnaast :
Wat bieden wij?
We werken normaal gesproken in het meest duurzaam vernieuwde pand van Nederland, op loopafstand van station Amsterdam Zuid.
Naast een goed salaris en 25 vakantiedagen hebben we ook nog andere aantrekkelijke unieke arbeidsvoorwaarden zoals :
Dit heb jij in huis
Een afgeronde hbo- of wo-opleiding en minimaal 5 jaar werkervaring in een omgeving waar data en techniek samenkomen. Je bent bedreven in het borgen van kwaliteit in een data omgeving. En verder :
Daarnaast is kennis en ervaring met Tosca en Fitnesse een pré.
De afdeling Marketing Intelligence & Technologie
Op onze afdeling draait alles om kennis en het toepassen van die kennis dus : hoe kunnen we nog slimmer werken om de opbrengst voor onze goede doelen te verhogen?
Hierbij stellen we onszelf vragen als : wat levert het op? En kan dat nog beter?
Wij werken met zo’n vijftig collega’s in cross disciplinaire teams aan intelligence en technologie. Het team bestaat uit product owners, data scientist, analisten, developers, scrummasters.
Allemaal hebben we een ding gemeen : we willen werken aan zaken die bijdragen aan blije deelnemers-, goede doelen- en collega’s.
We verzamelen kennis en inzichten uit de hele organisatie en delen die met collega’s middels data en technologie.
We zijn ambitieus, werken hard om onze doelen te bereiken en vinden het belangrijk dat er een fijne werksfeer heerst waar gelachen wordt en we elkaar inspireren.
We hebben een maandelijks afdelingsoverleg waar we kennis met elkaar delen en maandelijks ondernemen we een leuke activiteit samen.
Tekenen als Rembrandt, een vossenjacht, een pubquiz het is allemaal al voorbij gekomen.
Wie zijn wij
De Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij) zijn ontstaan vanuit de missie fondsen te werven voor goede doelen en geven bekendheid aan hun werk door het organiseren van een loterij.
Wij zijn dé grootste particuliere fondsenwerver van Nederland en de op één na grootste private gelddonor aan goede doelen ter wereld.
Inmiddels spelen ruim 3,5 miljoen Nederlanders mee met de Loterijen en zijn er honderdduizenden winnaars per maand! Dankzij alle deelnemers wordt er dit jaar meer dan 500 miljoen euro geschonken aan goede doelen.
Met dit geld worden veel belangrijke projecten op het gebied van mens en natuur, cultuur, gezondheid en welzijn mogelijk gemaakt.
Bij de Goede Doelen Loterijen werken mensen met verschillende nationaliteiten en achtergronden. Daar worden we blij van, want diversiteit is een ideale voedingsbodem voor creativiteit, innovatie en samenwerking.
Het spreekt misschien voor zich, maar we zeggen het toch nog maar even : als je denkt een waardevolle bijdrage te kunnen leveren aan onze organisatie, ben je welkom.
Ongeacht je roots, religie, leeftijd, arbeidsvermogen of levensovertuiging.