Klantenservice Medewerker Tele2
careermaker
's-Gravenhage, NL
6 dagen geleden
source : InGoedeBanen.nl

Bedrijfsomschrijving

Tele2 staat voor vernieuwing in de telecommarkt. Nietvasthouden aan het oude vertrouwde, maar innovatie is wat hendrijft.

Tele2 en T-Mobile hebben halverwege 2019 hun krachtengebundeld, dus dit geeft Tele2 nog meer ruimte om te ontwikkelen.De klantenservice van Tele2 is inmiddels al een gevestigde orde,maar ter uitbreiding van het team zijn zij op zoek naar nieuweKlantenservice Medewerkers.

Functieomschrijving

Als Klantenservice Medewerker bij Tele2 zorg jij ervoor dat de klant te woord gestaan wordt in tijden van klachten,vragen of problemen.

Jij luistert naar hen en probeert hen zooptimaal mogelijk te helpen. Dit kan zijn door bijvoorbeeld eenabonnement te verlengen, een vraag over een factuur te beantwoordenof door een probleem op te lossen met betrekking tot de verzekeringvan een telefoon.

Je kunt je voorstellen dat je hier communicatiefvaardig voor moet zijn, dit is dan ook iets waar jij je bij Tele2constant in ontwikkelt.

Maar jij leert niet alleen beter tecommuniceren, maar onder andere ook het verbeteren van processen,het geven en ontvangen van feedback.

Een erg mooie basis voor eenvliegende start van jouw carrière!

Functie-eisen

Inde rol van Klantenservicemedewerker maak jij het verschil! Jij bentnamelijk een persoon die energie haalt uit het helpen van mensen enje weet dit enthousiasme over te brengen op de klant.

Al jouwklantcontacten via call of chat worden met een goed gevoelafgesloten bij de klant omdat jij, als geen ander, je kennis enkunde inzet voor een persoonlijk advies.

Tel jouw gevoel voorhumor, een positieve bijdrage aan de teamsfeer, flexibiliteit, outof the box thinking en je enthousiasme daarbij op en je bent deideale aanwinst voor ons team!

  • Ben jijdaarnaast;
  • 24-32 uur per week flexibelinzetbaar; de huidige werktijden zijn van maandag t / m vrijdag 09 : 00uur 20 : 00 uur en zaterdag van 09 : 00 uur tot 18 : 00uur.
  • Minimaal 2 avonden per week (waarvanverplicht de vrijdagavond) en 2 zaterdagen per maandbeschikbaar;
  • Jij ziet het als een uitdagingklanten te woord te staan en bentoplossingsgericht;
  • Jij vindt vrijheid in jewerk belangrijk, maar weet ook de verantwoordelijkheid tedragen;
  • Jij bent commercieel ingesteld; geeftadvies en herkent verkoopkansen;
  • Jij bentbereid om vanuit thuis te werken tot dat Covid-19 het land heeftverlaten;
  • Arbeidsvoorwaarden

    Tele2 heeft het beste netwerk van Nederland en daarword jij ambassadeur van, en dat is precies de reden waarom wij eralles aan doen om jou als Klantenservicemedewerker succesvol temaken. Dat doen we door :

  • Te helpen metje ontwikkeling via trainingen en workshops, investeren in onzemedewerkers vinden wij namelijkbelangrijk;
  • Waanzinnige teamactiviteiten teorganiseren als jij en je team targetshalen
  • Doorgroeimogelijkheden aan tebieden;
  • Een goed salaris van €10,50 per uur tebieden (excl. toeslagen voor deavonden / weekend)
  • Uiteindelijkreiskostenvergoeding op basis van €0,19 per kilometer of volledigevergoeding voor gebruik van het openbaarvervoer.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier