Customer Experience Optimizer
DPD
Oirschot
1 dag geleden

In alles wat we doen staat de klantbeleving voorop. Daar doen we het voor. Dat maakt ons onderscheidend. Dat gaat niet vanzelf.

Dat vraag om continue focus op de klant en het continue verbeteren van processen en van ons gedrag daarin. Jij als Customer Experience Optimizer zorgt er voor dat die processen en werkwijzen optimaal zijn ingericht en brengt ons naar het juist gedrag daarin.

Het doel van de functie?

Het optimaliseren, realiseren en bewaken van afdeling overschrijdende processen, inclusief het vastleggen van die processen, waarmee we de Customer Experience substantieel verbeteren.

En het continue sturen op onze klantfocus en ons juiste gedrag daarin.

Customer Experience Optimizer bij DPD Nederland betekent

dat je vaststelt welke verbeteringen wij moeten realiseren. Je analyseert de bestaande situatie vanuit de klantbeleving en zorgt voor de juiste veranderingen zodat DPD ook echt onderscheidend is in wat we doen voor onze klanten.

Je zorgt dat verbeterkansen inzichtelijk zijn op basis van actuele (markt)kennis en kunde omgezet naar onderbouwde voorstellen voor proces- en productverbetering.

Je intervenieert in het functioneren van teams en medewerkers en de onderlinge samenwerking tussen teams en medewerkers, met een sterke nadruk op de DPD DNA waarden We en Ownership.

Je zorgt samen met diverse stakeholders binnen DPD voor het beschrijven en invoeren van nieuwe processen.

Je zorgt er voor dat we gewijzigde en nieuwe processen effectief realiseren, in de inrichting daarvan en in ons gedrag.

Als ons geweten in de klantbeleving ben je steeds kritisch, confronterend en werk je steeds fact based en vanuit heldere analysen.

Wat neem jij mee?

Zelfstandige en proactieve mindset binnen een deadline-gedreven omgeving

Kritische en analytische houding, vanuit de klantbeleving

Capaciteit om te functioneren in een sterk groeiende en veranderende omgeving

Planmatige en oplossingsgerichte vaardigheden

En ook :

Minimaal een afgeronde HBO of WO opleiding

Relevante werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een logistieke omgeving

Ervaring met Business Process Management en project management

Goede communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels

Jouw team en collega’s?

Je werkt samen met andere Procesmanagers en de medewerkers en leidinggevenden van verschillende afdelingen. Je bent verbonden aan een specifiek organisatieonderdeel en je werkt tegelijk nauw samen over afdelingen heen.

Je rapporteert aan de verantwoordelijke Directeur of Manager.

Wat biedt DPD jou?

Een dynamische logistieke omgeving met enthousiaste en gedreven collega’s

Veel ruimte om jouw ideeën te realiseren en daar resultaat mee te boeken

Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en relevante opleidingen te volgen

Een informele, open en gedreven cultuur, met alle ruimte voor initiatief en eigenaarschap

En natuurlijk biedt DPD jou een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, in een contract voor bepaalde tijd, met de mogelijkheid tot een contract voor onbepaalde tijd

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier